|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Länk Länk Länk Fula !? :) Mvh Anders S. |
|
| Jag tycker att Alpina fälgarna ser jäkligt snygga ut... | |
|
Jag tycker Alpina-fälgarna e grymma. Men har hört av många yngre att de betraktas som *gubbiga*.he,he.. E-34. Need i say more? Mvh:FrIIk |
|
|
Den dagen då Alpina 20" är gubbigt så vill inte jag vara med längre... :-) /Per Vill ha Alpinafälgar! |
|
|
He,he... Håller med dig ///M!.. ;-) E-34. Need i say more? Mvh:FrIIk |
|
|
Alpina är ju urläckert. På en E34 ska det sitta 17". Möjligtvis 18" men då ska den vara v ä l d i g t nära marken... BBS är ju helrätt också RC, RK, eller RX mmmm. (BBS x-eker 14"....) .........BMWLundqvist......... |
|
| Mille Miglia EVO ser inte fel ut på en E34 heller. | |
| Hamannfälgar är enligt min åsikt klockrena på E34. Helt perfekt rent stilmässigt tillsammans med E34-karossen tycker jag. | |
|
Ja, Hamannfälgarna är verkligen klockrena på E34! E-34. Need i say more? Mvh:FrIIk |
|
|
Friik: Så du har köpt Hamann-kopior nu..? Dom här är inte heller så tokiga... :) Länk |
|
|
De va ju skitsnygga! Va är det för nåra? Har inte köpt mina ännu :-( E-34. Need i say more? Mvh:FrIIk |
|
|
Ser ut som AC Schnitzer. Länk Robgus har väl dom på sin ? Mvh Anders S. |
|
|
fälgarna på bilden som petri la upp är av märket breyton...Länk Christopher ///M535i Länk |
|
|
Helt rätt, så här här ser dom AC Schnitzer ut som jag tänkte på. Länk Hur som helst, båda fälgarna är jäkligt snygga. Mvh Anders S. |
|
|
Ville bara säga tänk dig för innan du köper begat, så dom inte är ovala,snea eller vart med i en krock! Sen om du köper riktigt breda däck så får du räkna med att dom är spårkänsliga och gör så att bilen drar lite mer soppa, men det är väl en bagatell om man är nöjd med bilen! "det finns bara ett märke" |
|
|
Jag gillar också Hamann fälgarna... jag kackade 18" till vinterfälgarna... sen sänkte jag bilen på det... ser skit bra ut om jag får vara så fräck och säga det själv... OBS! På bilderna nedan är bilen inte sänkt... Vi ses på ELMIA... Danne - H U M A N R A G E - Länk |
|
|
Finns så förb mkt fina fälgar att välja mellan...här kommer några till...sätt på haklappen och njut! Länk Länk |
|
|
Petri- Otroliga fälgar, jag håller med... men knappast i 10.000 kr. klassen.:) Danne - H U M A N R A G E - Länk |
|
| Dande: nej,snarare per styck är jag rädd... :) | |
|
Ahh, jag kortslöt keyboarden me allt dräggel... F*n va snygga, men säkert lika dyyra! E-34. Need i say more? Mvh:FrIIk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.