|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har en E-34 525 i -89. Och skall köpa fälgar (väldigt) snart, har bestämt mig för en budget på max 10,000;- Men kruxet e det att jag aldrig tidigare köpt bmw fälgar och vet inte vart man kan få tag i de billigaste, bästa...osv,.. Har inte ens tänkt på storleken på fälgarna.. vad passar bäst????? E-34. Need i say more? Mvh:FrIIk | |
|
Skall det vara nya eller begagnade fälgar? Tycker att du skall fixa sådana hjul till 525:an iaf :)Länk |
|
|
Länk Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jag skall ju helst ha nya fälgar .Men bra o begagnade går de oxå!... Båda era förslag va ju klart snygga!... O priset på de du visade Jesperado, va ju inte så dumt! Ja e rådvill......har kollat på fälgar i sex månader nu och jag vette F**n!.... Alla tips välkomnas!!! E-34. Need i say more? Mvh:FrIIk |
|
|
Tjena! Dom här har jag nyligen beställt....tycker dom är ursnygga på e34:an.....6800:- för fyra st. är väl ok. javaskript:openlilla('../shop/falgpop.asp?dept_id=405&pfid=78') MVH Spin |
|
|
ojdå...funka visst inte. Vi gör ett nytt försök:) javaskript:openlilla('../shop/falgpop.asp?dept_id=405&pfid=78') MVH Spin |
|
|
Jag ger upp det här med att länka.:)) Gå in på gummihuset.se o kolla på schnitzercopy fälgarna.... MVH Spin |
|
|
Super DTM-fälgarna gör sig dessutom mycket bättre på bilen än dom ser ut på bild. Kolla in bilderna på min bil, våra bilar är ju ändå ganska lika i formerna, min är lite större bara! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jag provar att hjälpa dig med länken... Länk Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Kolla på denna sida. Länk Affären ligger på Södermalm i Stockholm. |
|
| Kolla på deras paketerbjudanden. | |
|
en riktig klassiker på både E34 och E32 tycker jag är ett par 17" eller 18" Rondell 58 med lite fälgbana...det är läckert... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Håller med, det är samma fälgar som jag rekommenderat! Speciellt 10-tummaren ser grymt fet ut! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| håller med...18" rondell-fälgar på E34 är nästan oslagbart | |
|
shadowline! Länk spar till en.... Länk |
|
|
Mina fälgtips: E34 M5 3,8- fälgar. Alpinafälgar BBS RC/Challange BBS Split 17" (original) Rondell 58 Här kommer ett lass bilder på en E34 med sistnämnda fälg: Länk Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Jag röstar helt klart på Hamann-designe fälgarna hos skannstulldäck...och 17tum ska det vara på en E34...! | |
|
Phuhh!!...Vad det finns mycke snyggt!... Fastnade på nåt sätt för. Design 72(Hamann-look) 205-55-16/17. Fyra kompletta hjul P:10.640;- #16 Hos Skanstull. E-34. Need i say more? Mvh:FrIIk |
|
|
Mina 18" Hamann med Uniroyal Rainsport 235/40-18 är till salu. Köpte dom nya i sep 2002 och han bara köra ca 50 mil med dom innan vintern. se bilder www.uphillracing.com under bilar och Bmw 530. Maila mig för pris vid intresse. 530 touring. www.uphillracing.com |
|
| Skanstulls däck är jäkligt bra att ha och göra med. Köp med nya skivor och klossar så byter dom till dig för ett bra pris. | |
| fattar inte hur så många gillar "alpina-fälgarna"...är ju fula som stryk!! annan sak att dom exklusiva... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.