|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jesperado: Har du några andra bilder på din bil förutom de som ligger i galleriet så får du om du vill gärna skicka några till min e-post. //Schnitzer |
|
|
Jag har inte så många mer bilder tyvärr, är det något speciellt du vill se? I min profil finns en länk till en hemsida, där finns några bilder till! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jädrar va fet!!!!!!!!!!!! Det ser bra ut när skärmen ligger nära däcket faktiskt, jag hoppas få lite mera sånt stuk efter att jag har sänkt min. Svart grill är något som jag också funderar över att göra. Jag har 17" fälgar såna som du har, de ser feta ut. Brukar du polera upp dina ibland, vad för medel använder du då? Den färgen som din har är också väldigt speciell. Vad heter den? Är det 120/100 sänkningen på på bilderna? //Schnitzer |
|
|
Snyggt med svart grill måste jag säga. Pegasus En gång provkörde jag en Saab,därför kör jag BMW idag. |
|
|
Jag kör högglanspolerad fälgbana utan klarlack, jag polerar varje gång jag tvättar bilen, ca 1-2 gångeri veckan. Använder Autosol! Färgen är Delfinmetallic, tror det är en av de vanligaste faktiskt! På bilderna är det 100/80 sänkning, syns att den är lite för hög i framänden, blev bättre med 120/100. Efter att bilderna togs (snart två år sedan) har jag även lackat blinkersen bak i bilens färg! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.