|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jahapp! Nu pallade jag inte trycket längre, på väg hem fr jobbet i den svenska vintercontainern, drabbade abstinensen mig... Kom hem, letade rätt på nycklarna o öppnade garagedörren... och tog fram DEN! :) Körde en repa fr Ekerö till Brommaplan o tillbaka... Gud så härligt att få köra en RIKTIG bil igen :) Fast det blir till att tvätta den i helgen, förstås ;) *Best Man Wins* | |
Agge |
Fy skäms på dig :) Jag förstår dig, tänker själv konstant på att ta ut pärlan. Men jag måste hålla mig. Hoppas att det blir bra väder i typ mars, då kommer pärlan ut. MVH //Agge ps. Tvätta bilen ordentligt... |
|
Instämmer!!!Nu är det ju rätt så tort här nere i småland,men salt och grus finns ju kvar så man måste ju hålla sig ett par månader till....Tur man har en BMW till att åka i så man kan åka lite fint även på vintern :) Mvh Ricke |
|
|
:)) Här har du en till som precis kom hem efter en tur i DEN...:DD Man glömmer fort hur +500 Nm känns i nacken och ryggen! Trevlig kväll //Stephan __________ Länk |
|
|
Gjorde samma sak! Vägarna var ganska torra här nere idag så nu har man kört ca. 12mil bara ren nöjeskörning det var ett ju tag sen.. hade nästan glömt bort hur roligt det kan vara och köra riktig bil :-) |
|
|
hehe jag trodde jag var ensam men men... :-) BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
|
Jag räknar dagarna. För nån vecka sen drömde jag att körde min bil, vilken känsla... /Ash |
|
|
He he det finns många syndare här =D !!! ---- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin |
|
|
Gissa om jag varit sugen också....... Men det är så f-bannat besvärligt (och kostsamt) att ställa på den för att köra med den 1 timme. Men det kommer inte att dröja många veckor innan jag ställer på den permanent! |
|
|
synda och synda jag var ute hela förra veckan med 365nm i ryggen:)) Kan medela och att det går att åka riktigt fort med vinterdäck oxså...... |
|
|
Japp då var det dax igen Min endags påställning har spårat ur..det är sjukt så beroende framkallande dessa bilarna är :-) Tänker varje morgon att jag ska ta 2:a bilen till jobbet idag men ändå sitter man där 20min senare i M3:an och funderar på vilken små väg som hade varit roligast och pumpa genom växlarna på. Finns det nån rehab klinik man kan lägga in sig på för och bli avvänjd igen tror ni? ;-) |
|
|
BMWCoupe, jo du är sjuk ;) Oroa dig inte sjukdomen är obotlig och kronisk ;) |
|
|
Jag har 420 NM i ryggen varje dag året om... plus att jag har en V8 som gör sitt också.... :) _____ |
|
|
HMM trodde bilarna var byggda för året runt bruk tänka sig så fel man kan ha M5 som aldrig sover... |
|
| Håller med m5:mackan | |
|
Precis!Tror inte någon bil är buggd för att tåla salt och dylikt utan att börja rosta och bli full av stenskott,vilket jag inte vill att min M-bil ska få!Sen är det som sagt var upp till dig m5:mackan och raggarn om ni vill köra era M5:or året runt.. Mvh Ricke |
|
|
Hade min avställd förra året och hade otrolig abstinens. SÅ jag sket i att ställa av den i år. Här i Stockholm så snöar det typ 2 vecor totalt per vinter och i dem flesta komuner i länet saltas det inte unan sandas så jag ser bara till att inte ha bilen i traffiken när det är risk för salt. _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Personligen tycker sanden är värre än saltet... Saltet kan du ju tvätta bort med stenskotten som man får av sanden får man ju leva med om man inte lackar om.. /Johan [CUL8ER] |
|
| Jag är nog av den typen som kör med min bil hela året. Betalar jag så mycket pengar så ska den användas också. Det är ju trots allt en bruksbil som fungerar året runt. | |
|
"Betalar jag så mycket pengar så ska den användas också. Det är ju trots allt en bruksbil som fungerar året runt" Jo, det ligger ju ngt i det du säger! Men, det skulle göra ont i SJÄLEN att ta ut en sån här bil i salt/modd/snöslask. Folk får väl tycka man är tokig som har så mkt pengar ståendes i garaget, det kommer att smaka desto godare att ta fram beemern i vår! :) *Best Man Wins* |
|
|
Sanden är också förjävlig, känns inte bra när det smattrar i skärmarna. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.