AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
971

Kolla bildspelet... sen får man säga vad man vill om innehållet.

Sida 2 av 2
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
gangsta_toth: Du har mail...
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
"If it aint broken, why fix it?"
Ingen biltillverkare skulle överleva länge med den filosofin.
Jag tror att det är helt rätt av BMW att våga satsa på lite annorlunda design. BMW har väl aldrig varit speciellt konservativa i sin design, eller hur? Jag tror det är en av faktorerna som gör att de lyckas så bra och det vore ett misstag att frysa framtagningen av nya modeller som de flesta(?) verkar förespråka.
Generellt sett är det väl så att ju äldre man blir, desto konservativare blir man till sinnet. Det är väl därför Mercedes säljer så bra hos de äldre :)
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
gangsta_toth:
Nu känner jag det som min plikt att rätta dig - Z3 finns som 2 M-varianter.

Sp
507
Speddy
730i V8 -92
Z4 fyran har jag inge problem med...inte för att den är värdens snyggaste men helt oki.

E65:an underbar bil, lite för kompliserad att använda den. Min far, en gentleman över 60år, vilken jag tror är den vanligaste kunden (man över 50) på en ny sjua. Han tittade på E65:an ytrade orden
:Den där ser ju vulgär ut, fy vad ful. Nu åker vi å tittar på en S-klass.
När försäljaren fråga om vi ville provköra. Min far har sen provkört en 745i men gillade inte iDrive då han tyckte den var kompliserad, troligen vanne sak men det är första intrycket man säljer på.

Men som sagt tror inte Bangle kommer gå till historien, möjligtvis med FIAT Multipla.

"Tänk vad kompliserat det blir när en sak leder till en annan"
Håller fanimej med , det var bättre förr. i det nya testet av lyxbilar i auto motor sport så framstår ju bmw,n (745i) som riktigt ful tycker jag. När man jämför med s500, pheaton, A8, .

M-POWER!!!!!!!!!

Länk
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Speddy// Är säker på att Bangle en dag kommer att gå till historien...

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

------------
Länk
jag tycker inte Z4 är så snygg direkt... E65 är helt okey... och har man provat den så är den bara för skön bil... skulle gärna ha en sådan som vardags bil.... Men jag tror på dom nya modellerna...

_____
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.