|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Hmmm, när man ser denna parad är man nog litet benägen att hålla med i budskapet. Fast får man vänja sig ett par år, kanske man tycker de nya är lika vackra som de äldre. Fast f-n tro't.... ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Tja.. det tar väl att tag innan man vant sig vid den nya designen.. .. :/ själv kör man ju 87:a .. :) |
|
|
stiligt.... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
507an är så cooooollll ! Jag tänkte aldrig tidigare på att gällar på Z8 är kopierade från 507 oxå, trodde attr det vara bara formerna. _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
| Ja.... man hjar ju inte så stor koll på dom gamla modellerna... men som du säger Z3c 4 ever! så är 507 skapligt snygg... | |
|
Oj, jänkarna verkar oxå ha problem med C Bangle ------- Söker trimmad M30-motor, helst Alpina B10 3,5 lit |
|
| Ärligt talat så förstår jag inte vad problemet är. Nya sjuan är fulländad, Z4 är brutalt vacker. Varför denna dammiga nostalgi? Visst har BMW en rad vackra bilar framför sig men att säga att t.ex. en e30 cab har något att sätta upp emot en Z4.. det förstår jag inte. | |
|
Tror nog att alla bilmärken har samma "problem". Lite exempel på negativ utseendeutveckling: Volvo: PV --> S40 MB: 300 SL (måsvinge) --> Dagen SL Citroen: Paddan --> C5 osv... listan kan göras mycket lång. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Detta har varit uppe förr.... Rantzow: Håller bestämt med dig. Kul att NÅGON tycker som jag :) Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| nofx16: Tack! Jag börjar bli lite purken på alla som klankar ner på bilar de aldrig kört, sett eller åkt. Det finns bilar som gör sig bra på bild och det finns de som gör sig bättre i verkligheten. | |
| Det var nog bättre förr:) | |
| Jag dömmer inte ut någon av de nya bilarna för än jag har sett dom live... jag tycker t.ex att nya /.an är skit snygg... förutom blinkersen fram.... | |
|
Tycker de nya ser spännande ut, minns då man tyckte att "nya" Ford sierra såg futuristisk ut, det kan man knappast kalla den idag. Om de nya blir en flopp (knappast så stiger nog värdet på e39an. Thepe |
|
| dåligt feta sulor "castrol" bilen hade.... | |
gangsta_toth |
Måste säga att dom nya bilarna från Bmw är extremt fula. Sen skiter jag i hur mycket bättre bil den är osv. Tilltalar den mig inte estetiskt så köper jag den förstås inte. Allt snack om att behöva "vänja sig" till den nya designen är också bara skitsnack. "Jag köper bilen nu, men jag tycker inte att den är snygg förrän om en 5-10 år"... |
|
Den nya designen är en ren flört med Amerikanska marknaden, som fö. är totalt smaklös när det gäller stil och finess. Som sagt alla har inte samma smak, men jag tycker E65 fortfarande efter ett drygt år ser för jä*lig ut. Borde ha börjat vant mig nu om det vore av övergående natur;) Mvh. Patric Länk |
|
|
Avskydde E65 från början. Efter att ha sett ganska många Live, och i varierande kulörer är jag nu helt besatt. Den är oerhört vacker! Länk Länk Ful??? i H**vete heller! En sån ska jag ha om 20 år! :) Z4 älskade jag direkt. De som på alvar tycker att följande bilar är fula, borde nog uppsöka optiker ;) Länk Länk Länk De fälgarna är SÅ läckra! Smaken är som baken, men jag är trött på allt gnäll över BMWs nya design. Det verkar ha blivit lite inne att hata Chris Bangle, ungefär som alla började hata en viss Bin Ladin efter 11/9/2001. Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
gangsta_toth |
Det ENDA bra med Z4, är att priserna på Z3:orna kommer att sjunka... Kvittar hur jag än vrider och vänder på det. E65:an är ful, och det står jag för. Och så Ska Chris Bangle ha spö. Han har ju förstört något som redan var perfekt. "If it aint broken, why fix it?" , brukar jag säga. Visste faktiskt inte ens om att han fanns förrän Z4:an presenterades. Läste att det var han som hade gjort designen till dom nyare Bmw-bilarna, så jag bildade en egen uppfatning utan att nån annan pekade ut det för mig. Och att jämföra Chris Bangle med Bin Laden är bara löjligt. Chris är ju värre... =)) |
|
Toth: Bra att du bildat dig en egen uppfattning. Det verkar vara en hel del, framförallt på andra forum, som mest hänger på strömmen.... Inte menat att någon ska ta illa upp. Att priserna på Z3 sjunker rör mig inte så mycket. Har aldrig gillat Z3 (roadster), tycker att det är en av de fulaste BMW-bilarna genom tiderna.(M-roadster och Coupén undantagna). //Kalle |
|
gangsta_toth |
Z3:an kanske inte är nån höjdare jämfört med M-modellerna, men så fort man jämför med tex en Miata... Hur är det med Danne och Dragi förresten? Länge sen man hörde nått från dom. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.