|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Efter en omlackning av bakluckan kan jag nu välja om jag ska ha modellbeteckning eller inte. Vad är era åsikter i ämnet? | |
|
Ingen beteckning = snyggast. *Best Man Wins* |
|
|
Finns (minst) en lång tråd i detta delikata ämne... Min åsikt, snyggast utan. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
| Varför inte köra ett 316g märke på luckan, kunde vara kul ;) | |
|
jag tycker det är "stilrent" men det är väl en smaksak...jag har själv inget på min 318 E30... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
| Tycker nog också att det ser snyggare ut utan, fast det gör inget om det sitter ett märke så man kan se vad framförvarande kör. Smaksak, helt klart. | |
|
Förutsatt att man inte har "fel" beteckning tycker jag det kan kvitta... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Ingen eller lägre, körde själv med 520 emblem men efter drabbning med 745ia E65 på Autobahn åkte märket bort men det var kul att ha i Sverige många förvånade förare. MVH Stephan |
|
|
att ha ett 316-emblem på en 320 lr 325 är ju endast kul när man drar nån som tror att de är en 316...men när bilen står stilla lr man kör normalt så vill man ju ha så kraftfull bil som möjligt,då är de väl inte så kul me ett 316-emblem på en 325.... Till slut:Utan emblem=lätt snyggast |
|
|
Utan ser finare ut ;) ------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Massor av emblem ska det va, och gärna jättestora med röd text :DDD ...Också ska det stå Turbo ;)) //Stephan __________ Länk |
|
| Jag tycker det är snyggt med emblem...speciellt när du har en 330, då tycker jag du ska ha det kvar. | |
|
Smaken är som baken, men jag säger detsamma som K.Kierkegaard. Tycker att du ska ha det kvar.. / richard |
|
|
Jag håller med dig Stephan! Egentligen är det en grotesk blaffa till modellbeteckning, men den gör sig verkligen på äkta vara! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Så ett 316 emblem är fulare än ett 330? Tycker att dom är ganska lika i utförande... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Behåll märket! Har man en 330 skall det synas. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
| Jag har inget emblem på min bil... och det är alltid lika roligt att hänga av någon anna bil som tror att man har en 520... | |
|
Inget emblem. Motivering = rent o snyggt. :) Mvh Anders S. |
|
|
Snyggast utan tycker jag. Jag har inte haft något emblem på någon av mina tre senaste BMW (320i -93, 520i -89 och M3 Cab -96). /Fredrik |
|
|
Tack för "inputen", den har idag ingen modelbeteckning eftersom de vid omlackningen givetvis inte hade någon modelbeteckning hemma. Det får nog bli utan så får de kromade ändrören vara enda beviset på motorstyrkan. |
|
|
Snyggare utan, dessutom roligare när folk tror att du tagit bort märket för att du har en klenare motor:) //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.