AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.927

Är detta ett klipp?

Sida 4 av 4
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Ingen orsak!

//Schnitzer
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Hoppas det går bra!
Skriv och berätta när det är klart.
Själv skulle jag vara orolig för avgasvärdena, kan bli dyrt med nya kattar.....
Jaja Hubbe.. E rätt så polers me dom på SBP, så de ordnar sig nog, fått igenom sämre bilar än den här.. Brukar låta ungefär "de e trasigt här, men de fixar väl du när du kommer hem.." Hehe. Vem har sagt att de bara e brudar me kort kjol som klarar fjäska.. *s* Skiter de sig totalt så har ja definitivt råaste isbilen i stan.. bara att köpa piggsvin. :-) Tror inte de e nått fel på avgasvärdena, faktiskt..
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Det var inte så jag menade, bara att jag skulle oroa mig för det.
Tala inte för högt om du har vänner på SBP som kan ta dig igenom, det kan straffa sig.
Lycka till!
Dear Hubbe.. de va inte sååå ja mena heller.. Grejen e att mina polers på SBP känner mig så väl att dom vet att ja e såpass pedant me mina "finbilar", att dom VET att ja fixar felen när ja kommer hem, även om dom inte skriver nått.. Kattarna behöver ju faktiskt inte funka på en -88 annars då.. som du kanske vet. Just snackat me SPB om bes. Tyvärr så va tidsbest.tanten sjuk, så ja fick ingen tid. Däremot så fick ja bekräftat att papperna va i sin ordning, DET va ja mest orolig för.. ;-) OCH så har ja just provat bensinvärmaren.. Funkar!! Liksom resten av färddatorn.. En bra dag hittills alltså.. förutom att oljefiltret inte kommit.. :(
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Ja just det det var en -88.
Då är du ju safe!
Schysst med fungerande värmare sådana kostar ju en halv förmögenhet att köpa, även beggade
De klarnar allt mer.. Den stora frågan varför huv är utbytt, utan ett enda spår av krock syns, har nog sin förklarning i stöld. Hittat glasbitar efter inslagen ruta, så det är en rimlig förklarning verkar det som.. Inbillar mig själv att allt är kollat nu, så nu är det besiktning på tisdag som gäller.. Håll tummarna gott folk!! ;-)
Så.. nu är "klippet" besikigat utan anmärkning!! Bara att vänta på skyltarna o se va man får för reg.nr nu då.. :-)
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Grattis!
Härligt att det funkade utan problem.
PE
630
PESK
740iA e32
En sak bara....GRATTIS!!! Hoppas du får många och
långa stunder med bilen....dom är ju bara så KUL!!
Peo
FolkaaN
har inte denna kommit upp förut för ett par dar sen ?

BMW = The biggest the best better then the rest
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Grattis!

//Schnitzer
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Det verkar som det ändå var ett klipp då i alla fall!

BMW 7er-Burnouts is for wannabees!

BMW CS #5139
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
>Teddy

GRATTIS!!!

kul o läsa historien o se va som händer. Skriv gärna mer i fortsättningen om dina fortsattta erfarenheter!!!

M POWER- När du älskar att KÖRA!!!
Så va de dags att lyfta denna tråd lite då.. Sagan om klippet är nu slut för min del, och nu är jag en 750-erfarenhet rikare. Farhågor om dyra reparationer lät sig inte infinnas, dock kostade den en beg. generator mot slutet. Det var den dyraste reparationen.
Att en gammal 750 skulle vara svårsåld stämmer visst inte alls heller, hade annons på Blocket i 7 dagar innan den blev såld. Inte en krona i förlust heller.. snarare så har jag åkt gratis med den de månader jag haft den i min ägo. ;-)
Inte alls otroligt att det blir en likadan i min ägo så småningom, för det är ju helt klart en kul bil.
Dr
659
Drutten
325i Touring -08
Teddy, får man fråga varför du sålde bilen?

Magnus
Visst får Drutten fråga det.. Sålde den för att få lös pengar till något som just nu är lite viktigare än en leksak i garaget. Skulle gärna behållt den om jag haft möjlighet.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.