AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
3.557

Barnstol i e34

Sida 2 av 2
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Inga problem David med stolen, bältet kommer att räcka för det finns två sätt att dra bältet på i de nyare barnstolarna, för dom som har kortare bälte så ska man dra bältet under stolen i fästen som finns! Det ordnar sig ska du se!
Som sagt hade vi Knorr Nizza vagn och den är en kombi vagn....det går INTE att dela på insatsen och chassiet, trots det så går vagnen in i bagaget när den fälls ihop, nackdelen är den att den blir lite längre istället! När får du vagnen då?? Dukanske slipper ta isär insatsen och chassiet på din vagn med om du har tur annars får du ju plocka bort hjulen om du vill få in den hel!
Lycka till!

MvH Bmw 4-ever

Länk
Visa användare
1.954
Davve
BMW-lös
Vet ej när vi kan hämta vagnen, egentligen finns redan vagnen hos handlaren då vi tog ett demoex, det är väskan i matchande färg vi väntar på... Vi har lagt handpenning på allt och det skulle vara 6-8veckors leveranstid, så det borde bli snart.
Smart som man är skruvade jag i en open-air bas i ryggstödet, hoppas vagnen får plats ändå!
10
14
100268
525:a -88
Britax RockaTot fungerar bra fram i E34:an om man har sätet ganska långt bak, med ryggen på stolen ganska rak så sitter man bra i baksätet också. Lägg först bältet i stolen främre klykor utan att knäppa, trä det därefter om ryggen på stolen och knäpp. Det går lättare om man pressar stolen något neråt när man knäpper men visst kunde man önska sig 10cm bälte till. Jag tog bilen med mig till barnvagnhandlaren när vi köpte barnvagn, dom flesta går in. Skulle man ha problem så rekomenderar jag beganat, underredena var smidigare förr. Jag har en som går in i vår polo också, 6-7 år gammal.

100268
Hur har ni fäst öglorna för främre bältena till stolen? Jag har öglor som jag fick med bilen naär jag köpte den, men enligt anvisningen till dom skall man gör hål i klädselnsfrmsida för att montera dom i något brandsläckarfäste där.
Visst det finns hål där ( i stolens stoome ) men hur snyggt blir det sen då?
Jag funderar på att använda de hål som redan finns i stolsskenan. Vad tror ni?
Kan lägga till att det nog blir en Britax Eclipse SI. Den verkar passa bäst med stolen. Men sen ser man ju inte höger spegel längre på ca:3år.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.