|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det finns en cool reklam skylt med en cabbe med texten typ här: Our hardware runs better without Windows. Länk hihi PeterB Länk |
|
| Annars är tv-reklamen rätt ironisk; det säger bara klick.....klick...klick. dom som har fått batteritorsk på nyare bmw:s vet nog vad jag syftar på;) | |
|
mikey// Inte undra på att den reklamfirman gick i konkurs ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Denna är faktiskt riktigt bra också Länk Även Mercedes kan leverera körglädje |
|
|
Jepp, den är en klassiker! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Bakom en BMW ligger fem Fiat Uno upp-och-ner, och ovanför bilden står det "finn fem fel". Tror att BMW:n var en E39, då den kom 95/96. Ganska så kul :) MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
|
Fanns en reklamkampanj för BMW 750i som löd något i stil med: "För priset av 1 BMW 750i kan Du köpa 5 stycken småbilar. Fast vad skall Du ha fem stycken bilar till? Det verkar inte klokt." Putslustig självironi fungerar ofta i reklamsammanhang! |
|
|
;-) Freude am Grazat fahren ! |
|
|
I BMW:s värld är alla förare lika... började någon annons under mitten/slutet på 80-talet. Udo Dirkelsniff |
|
| wendtan: Den reklamen du syftar på fanns bland annat på en gigantisk affisch mitt emot Mercedes i Malmö :D | |
|
Jag har stulit en slogan som jag sett på ett antal bmw:ars bakrutor & använder den som min användar signatur: När du älskar att köra !!! |
|
|
Tycker denna e rätt kul... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.