|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Visst var det väl så här det stod på bakrutan förr: - Upplev körglädjen i BMW. - BMW följer inte utvecklingen BMW leder den. - BMW. Säker körglädje. - BMW. Sexcylindrig körglädje. Rätta mig gärna om det är något fel i dom. Är det någon som känner till flera? ///M3 E30 - The real one... | |
| 323i 6-cylindrig körglädje | |
ant |
har för mig att bmw lanserade 320 e36 typ 97-98 nångång med "6 cylindrar med samlarvärde". ========== Länk |
ant |
det var på nån special version av 320. kanske sportedition eller nåt sånt. ========== Länk |
|
I Finland har dom BMW Ajamisen iloa, som direkt översatt betyder BMW Körandets glädje. Har det på bakrutan på M3:an Nån här som sett den kanske? Jan BMWCS # 3966 |
|
| :) | |
|
hehe ;) ------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
"BMW. FÖRST OCH FRÄMST" står det på min bakruta... Mvh Henrik. |
|
Paap Reeder |
Hej! "BMW behöver turbo lika litet som Concorde behöver det"! MVH /// Paap R |
|
"It takes one to get one" också en bild på en turbo 2002 med syftning på Bader MainHoff ligan. En av de mest balla reklamkampanjer jag sett =) |
|
|
"En BMW med ABS" har jag sett på en E28 //Jörgen 325 iX - "weather or not" |
|
| "My BMW is fantastic" eller... vänta nu,, det kanske var toyota det ja.. :-) | |
Tigerr |
Dr_Johan: Vad är "Bader MainHoff ligan"!? Tigerr |
|
Tigerr: En terroristliga som härjade i Tyskland i början av 70-talet och som mer eller mindre blev ökända för att alltid köra BMW. Därav öknamnet Baader Meinhoff Wagen på våra kära bumsar =) //Koffe |
|
|
Carl L: Var det inte: "Din Toyota är inte fantastisk!"? :) |
|
|
Dr_Johan// Reklamen du syftar på var med en polismålad 3.0 sedan. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Hmm...så var det kanske ja.. Fel av mig =).....ingen som har en bild av denna reklam?....Har inte sett den på länge... |
|
|
Som sagt, det var ett tag sedan man såg den sist. Kanske läge att leta upp den! Mailar över den om jag hittar den. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Jag såg en underbar reklam som syfta åt mercedes för några år sedan, men troligtvis var reklamen inte godkänd för den försvann redan efter några dagar. Iaf en bild på en 5:serie e39 med huven öppen oxå stod det "Bmw har stjärnan under huven" Den reklamen är den bästa jag sett för bmw hittills. Den som har flest BMW prylar när han dör vinner! |
|
|
Har för mig att jag sett: "Första dieseln i BMW-klass" bak på någon 524td //Erik// |
|
| wendtan: Riktigt härlig reklam! Blev nästan sugen på att ha den texten på bakrutan nu.. hehe | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.