|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det är ju precis det han har gjort, det är ingen M7:a så han har ju dekaltrimmat den. /T.P. |
|
| Jag har ändå svårt att tro att någon person med en ny E 65 har så mycket komplex att denne dekaltrimmar sin nya bil. I så fall har han gjort det av samma själ som andra väljer att byta till M3 optik för att höja statusen. | |
|
Min M3-optik är orginalmonterad från fabrik (utan M-märke på bakluckan) tillsammans med M-chassi, sportstolar, svart innertak o.s.v. precis som de M-paket som du kan beställa till i stort sett vilken ny 3 eller 5 serie som helst, så jag har inte bytt någonting. /T.P. |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Här är en M7 =) Länk Den ser faktiskt himla fin ut o jag tror att jag skulle kunna tänka mig den även om jag är allergisk mot just M-märken. |
|
E-65 750 finns visst det. V8... Der schönste Wagen von allem |
|
| här finns en äkta m7a ;) komplett med äkta m maskin Länk | |
|
Hej! e23 SA måste väll ses som en M7a då det sitter M1/M5/M6 motor i den orginal mvh.benny |
|
|
Baader-Meinhof Wagen: Helt rätt att den finns nu men inte i januari 2003 när tråden skapades...;-) ___ //Ulf |
|
|
haha ok jag kollade inte så långt....lätt att vara efterklok som sagt =) Der schönste Wagen von allem |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.