|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
| Abs o asc är bra..skinnsäten förhöjer mkt utseendet på inredningen.Har aldrig haft nytta av stolsvärmen,inte ens i -20..tycker liksom inte att jag behöver de. däremot de kvinnliga könet som är lite känsliga om baken brukar uppskatta rumpvärmen.. | |
| fjärrstyrt centrallås, fjärröppning av baklucka, de två extra cylindrarna. Med nyckel i läge 1 fås full inställningsmöjlighet för restvärmen. | |
Verdi |
Top 10 - i prioritetsordning 1. Sportstolar 2. Klimatanläggning 3. Farthållare 4. Xenonljus 5. xDrive 6. Helskinn 7. Navi prof. 8. Panoramatak 9. Regnsensor 10. Kurvljus (räknar bort sånt som numera kan anses vara standard som stereo, antispinn/antisladd, stolsvärme, servo...) |
Verdi |
ps. Nu på vintern vill jag även slå ett slag för automatiskt avbländande ytter och innerspeglar samt helljusassistenten som fungerar mycket bättre än jag trodde. |
|
Follow me home så lyset är på lite när man klivit ur, fint när man ska pricka in motorvärmarkabeln. |
|
| Farthållare och automatlåda är två tillval jag uppskattar mest. | |
| Många roliga svar. Jag gillar ett bra säte, bra styrning, gasrespons, schysst stereo. Men det som förenklar mest är ju fjärrstyrt lås. AC kommer som tvåa. Gillar farthållare, ibland. Stolvärme är mysigt. Annars är det nog 300+ hk som är det viktigaste. | |
|
8 vxl automat Nyckel lös start PDC:n Elkroken Panorama |
|
|
Jag säger som marin, dom två extra cylindrarna är det jag uppskattar mest. Men å andra sidan är det ju ingen extrautrustning, det är ju standard på E39 540. Automatlåda, fjärrlåset och regnsensor annars då, det vill jag inte vara utan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.