|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| Läder!! | |
|
Farthållare. Helt oumbärligt. /Micke |
|
|
Nu på vintern: ++ Xenon ++ Elvärme i ratten + Värmaren med minicall + ASC + Dubbelglas - Skinn Sommaren ++ Xenon ++ Regnsensor ++ Kliman + Navi på semestern + Solluckan Mvh, Steaman |
|
|
De två extra cylindrarna i motorn:-) Skojade bara. Det jag mest uppskattar är nog skinklädseln eller ac:n. |
|
| Märket BMW,det talar ju för sig själv | |
|
Förvånansvärt få som uppskattar (fjärrstyrt) centrallås ??? Tänk er utan det om man inte alltid åker själv ! Annars är ju kliman oumbärlig ! OK AC oxå, bara det kyler ! Webaston är ju fin oxå, inte minst för att slippa skrapa rutorna! OO=00=OO Ägt:525E12-535iE28-520iSE28 525iE34. |
|
|
Extra utrustning...vad är det? *s*..fast räknas inte bur som extra utrustning??? Tror att det mesta nertyngade eländet är borta ur e28an nu....funderar tom att ta bort servostyrningen MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
Jag undrar varför så många sätter skinn högst på listan? Skinn är ju inget som förbättrar för min som förare snarare tvärtom, kallt på vintern och klibbigt på sommaren. Det är ju estetiskt tilltalande och håller bra men det är inget som förhöjer min vardag i bilen. Mvh, Steaman |
|
|
Nu på vintern: Motor+kupévärmaren Året runt: Fjärrstyrt larm kopplat till c-låset Extrautrustning jag INTE saknar ett dugg som jag haft på tidigare bil: Svarta skinnsportstolar, det halaste, kallaste och varmaste som kan monteras i en BMW. -DIESELN SKALL MAN HA PÅ SJÖN- Stefan |
|
|
Det där med läderklädsel är ju som sagt egentligen tänkvärt. Varmt på sommaren och kallt på vintern, smällar man får ta kanske? Det är ett genuint material, slitstarkt, snyggt, åldras med känsla och värdighet, luktar gott, finns i olika kvalitéer, färger och utförande, ger rätt känsla, är beprövat och var förmodligen det första man satt på allt sedan hjulen uppfanns, användes till och med istf däck!! Se där, en räcka med argument för läderklädsel! Mot? Säkert finns det, men varför? Det är ju trevligare än plast och galon som säkert finns (fanns) i ännu flera bilar. Fortfarande kallar en viss "viking" sina delvis galonklädda stolar för "halvskinn"!! Det är ju en hel del "fåfänga" som man kan ifrågasätta: Varför går kvinnor med kjol/klänning även på vintern? Varför har dom magen bar, även detta på vintern? Men inte skall man ifrågasätta detta eller :-)) FP |
|
|
Skinnsäten med elvärme, ac, farhållare samt fjärrlarm (cargard 950) står på toppen i min lista över trevligaste grejerna, lite längre ner återfinns 4*elfönsterhissar och elmanövererad taklucka ///M-power for the folks!!! |
|
|
Fyrhjulsdriften har varit underbar i vinter!!! mvh Berg - Länk |
|
| Det där med skinnstolar och varmt/kallt...det är väl ändå ett relativt problem...visst är det kallt på vintern just när man sätter sig i bilen men det gäller ju bara ca 2min till stolsvärmen kommer igång...och på sommaren finns ju AC:n...Jag gillar mina svarta skinnsportstolar som är eljusterbara i alla möjliga vinklar...för att inte tala om hur snygga dom är! ;) | |
|
Jag gillar skinn, inget snack. Men fy för dom första minuterna. Inte är det nyttigt för hälsan heller, helst ska man väl ha nåt sittunderlag innan stolsvärmen börjar komma ikapp. Mvh Anders S. |
|
|
De ska va Schiinn!.. De e klart att det är kallt till en början , men med stolvärme så blir det bra efter ett par minuter. Skinn säger väl sig självt?... snyggt!..lätt att hålla rent!... Doften!... Och så armstöd i skinn...ahhh..... E-34. Need i say more? Mvh:FrIIk |
|
|
I och för sig standard men måste få lovorda den delbara bakluckan (om du vill ha touring så klart). När vi köpte bilen tänkte jag att det var den fånigaste detalj jag någonsin sett (då tyckte jag att den precis slog regnsensorn). Men efter att ha stuvat in familj med packning ända upp till taket och sedan komma på att man inte tagit av sig jackan innan långfärden, då kan man inte leva utan luckan som gör att du kan peta in det sista, utan att allt ramlar ut. I dessa slasktider har jag också bytt åsikt om regnsensorn. När man ligger i omkörningsfilen i snömodd och möter en 24-metare är det kanonskönt att bilen hjälper till. |
|
| såhär vintertid är mina svar restvärmen, avbländande backspegel och naturligtvis antispinn | |
| glömde Xenon, fattar inte hur man klarade sig utan? | |
|
Instämmer delvis med *Steamn* !! Sommaren +++ Solluckan +++ Skinn/läder säte med memo.inst +++ CD/Bas//Cd-växlare +++ AC/Klima +++ Xenon Samt den underbara "röda" fordonsfärgen (314) med ett par feta 18 tummare! |
|
|
Multifunktions ratten med farthållare och man kan leka med sterion. Märkte först i efterhand hur beroendeframkallande det var :) Sen är klimatanläggning också en sak som är guld värd. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.