|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det finns planer på att göra det möjligt att göra inlägg även via PocketPC. Lite andra nyheter som är på gång först bara. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Jag surfade runt lite med en Motorola A920 (3G-telefon) på jobbet och då blev sidan alldeles för bred. Anpassar den inte sig i 3G-telefonerna? Jag som precis har beställt en Nec e616... :-/ Annars får jag väl skaffa en Ipaq och surfa trådlöst med bluetooth i 3G-hastighet :) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Olof forumet ser perfekt ut i min Ipaq 5550 men dom kör ju en MS browser, A920 kör väl nån slags symbian eller nåt sådant?? Jag längtar oxå efter att kunna göra inlägg från ppc sidan så man slipper lämna soffan överhuvudtaget ; ) Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
Ja, fungerar på SonyEricsson P800 med Opera. Man bör ha web-läsaren i "Fit to page" när man är nere och läser i inläggen. Annars blir det så mycket scrolla i sidled när man skall läsa (även i mode "ladda bilder") /Gunnar /Länk |
|
|
Gunnar530: Vad kör du för hårdvara/browser? Inte behöver du väl scrolla i sidled utan "Fit to page"? Mvh Tommie, AutoPower |
|
|
Jag har Opera 6.20 (Länk på min telefon P800. Eftersom inte alla tecken ryms på en sida så måste man ha "fit to page" för att inte behöva scrolla i sidled. skärmen är bara 208 x 320 punkter. /Gunnar /Länk |
|
|
Jasså, det var en P800. Ingen som kan skänka en bunt nya telefoner, så ska jag se till att det fungerar på dem? :-) Mvh Tommie, AutoPower |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Finns ju andra funktioner också, är numera "hörselskadad" sedan luren ringt och jag får ett V8 vrål ala 6000 varv rakt i örat, en dubbelpipig 645 där någon " lådliknande trädslag" "tappat" telefonen 50 cm bakom luckan. :)) Man vaknade i allafall till rejält och den låter mycket gott. ///MVH Hasso Länk |
|
Jepp Johan, A920 kör symbian... förmodligen Nec e616 också. Opera verkar inte finnas för symbian :( --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.