|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| Skicka gärna till min hotmailadress. Kan inte läsa på min andra adress på ett tag. monopol@hotmail.com | |
|
OK 325 iX - "weather or not" |
|
|
player Du har överskridit ditt lagringsutrymme på hotmail,det går inte att skicka mail till den adressen. /Jörgen 325 iX - "weather or not" |
|
| Tomt nu. | |
|
jag provar igen! 325 iX - "weather or not" |
|
|
Jag fick vindrutan spräckt, Självrisk 2400 när jag bytte den,+ att dom lämna efter sig 2 fula jävla bucklor. :( Still looking for that a**ho** |
|
|
får tyvärr anmäla mig till denna tråden, måste räknas som vandalisering när en ett pucko backar in i bilen?? /MVH Michael |
|
|
Fick ha min förra bil i ca en vecka innan någon drog två djupa repor längs hela ena sidan + bakluckan... Jätteskojigt... Kul när man harhög självrisk(4500) och precis använt de mesta av pengarna för att köpa bilen... Mvh Johan |
|
Scheckheft |
Hej, liten historia som hände i somras. Bilen står i garaget. En morgon kommer jag in och upptäcker att någon har klottrat med sprayfärg på höger bakdörr. Syntes tydligt att sprayburken hade tagit slut under klottrandet. Det begränsade skadorna. Vad göra? Polisanmäla? Anmälan till försäkringsbolaget? Nä, bara att ta fram polermaskinen och rubbning. Tog en hel dag. Förbannat? Nä, mer trött på att min inte kan ha sin hobby ifred. Bilen var en 740iA -95. /Scheckheft Länk |
|
Min bil blev rejält misshandlad, var ute på marstrand i Göteborg över en helg. Ställde bilen där under helgen och när jag skulle "hämta" den så var den borta. När polisen senare hittade den så var ratten sönersågad pga rattlås, diverse lister var borttagna, stereon samt BMW original högtalare var borta. Bagageluckans lås sönder samt förarsidans lås. Hittade sedan div. stöldgods i bilen. |
|
|
nån som spottade på min bil ((en fet ful tjej)) ..hon sa att de va har sperma .. *brr* /NiFE - Nice life |
|
|
Hej! Jag bor också i västerort. Min far är väl en av de värst drabbade i vårat bostadsområde vad gäller stölder. På farsans asfrächa Volvo 245:a i början på 90-talet, så plockades det både lister och stereoaparater stup i kvarten. Sedan köppte vi en 740 Turbo som fick stå på parkeringen pga att 245:an som skulle säljas stod i garaget (felproiritering) För att en morgon vid sisådär 7.30 farsan skulle till jobbet och ser till sin förtvivlan, att dem har snott däck+fälgar på bilen, bara att dra fram sommardäcken mitt i vintern och köra försiktigt. Efter detta så fick 740:in stå i garaget, men då var dem på och bröt upp tändningslåset och försökte sno 245:an som tur var så misslyckades dem. Nu senast här för ett par dagar sedan så var dem på våran husvagn, de krossade två rutor som ink arbete kommer kosta oss självrisken på 2000:- försäkringsbolaget får stå för 6000:-. Detta borde vandalerna få pynta med livet, man rör inte annans egendom mitt är mitt och ditt är ditt punkt. Men våran förra och nuvarande BMW har dem ej rört än peppar peppar ta i trä. Vi har en annan granne som också körde volvo här för något år sedan (940 Turbo 1998) Han stod också utan fälgar och däck här en morgon. Sedan har vi en granne som kör en asfräch Audi 100 stylad, dem blev bestulna på fälgar och däck som satt på bilen, trotts att dem stod i ett låst garage. En släkting till oss fick taket inbuklat på hans BMW 525 Touring och detta inträffade i järfälla bara några km från där vi bor. Försäkringsbolaget tittade snett på honom precis som om man skulle vandalisera sin egen bil! Nej en del måste ha J*****T långa fingrar och svårt att tåla att folk har fina saker! Detta är det som jag vet om har hänt i våran del av västerort, mitt bostadsområde från 1990-2003. Tycker att det räcker gått och väl. Hade farsan fått tag på dem som J******S med våra bilar, så hade han säkert vart åtalad för misshandel och evt dömd också! Beemer-Tompa *PLATTAN I MATTAN* |
|
|
Peppar peppar.. Har aldrig fått någon bil misshandlad. Däremot har varenda bil blivit stulen! varenda en, förutom min FD E46:A 320. Opel Kaddet: Ligger och sover, hör ett jävla dunkande. Tittar ut, där står en pundare och slår in bakrutan. Han hinner köra före jag är ute. Bilen ej hittad än. Saab 9000 Turbo: Står parkerad på samma parkering som den en gång gammla kadetten stog på. Bilen borta på morgonen då jag ska till jobbet. Bilen återfinnes 200 m in på en lerig åker. Då dem har lyckats köra lera långt upp över trösklerna. Inget stulet förutom askåpen. BMW 525i Så satans snygg!: Bilen borta i stängt garage. Hittas av GBG polien på hisinge, det enda som fanns kvar på bilen var själva ramen. Allt och åter allt var väck. GUD vad jag älskade den bilen, snyft! Men som någon idiot skrev en gång. Det är ju bara trots allt en bil! mvh Kristian |
|
|
Det är möjligt att det bara är en bil.. en sak.. men samtidigt är det en hobby. Du går väl inte och spottar på någons frimärksamling ;) |
|
Danne.Z |
Fick vingen på min 323 coupe stulen utanför mitt sovumsfönster, kom ner efter en god natts sömn och tyckte bilen såg konstig ut, men reagerade inte förrän jag satt bakom ratten och INTE hade ett svart streck i bakrutan... då rusade jag ut och upptäckte 4 st skruvar som stack upp ur en tämligen repad och misshandlad baklucka... Och detta var i Boden i Norrland... Inse ingenstans blir man kvitt idioter... |
|
Bor i Jämtland, 1 mil till närmaste "by" och 4 mil till staden. Där tror man alltid att det ska vara lugnt, ingen i familjen har brytt sig om att låsa bilen, eller om ens tagit ur nyckeln, förens pappa skaffade nya bilen, och jag min... Då började jag ju, paranoid som man är, att låsa bilen och även pappa började köra in bilen i garaget. Nu för bara ett par månader sedan hade några pundare på vischan brutit sig in i en jävla massa bilar i vår lilla by, och totalförstörd en bmw 525 i nyskick så pass illa att den inte gick att köra. Färddator och skinklädsel och dyl. var sönderhackat med skruvmejslar. Dom brydde sig tom. om en gammal Opel Ascona A, som står med rosthål, och bröt upp dörrarna på den för att ta fronten på stereon. Trust no 1... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.