AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.395

nån som råkat ut för vandalisering på bilen?

Sida 1 av 5
Tänkte höra om det är nån som har råkat ut för att nån har repat eller slagit sönder någe på bilen?? eller kanske till å med spottat på den?

//Fredrik
Agge
Det var någon som slängde snus i bilen när den var parkerad nercabbad i stan :=

MVH
//Agge
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Någon har gått över hela bilen. Inte så roligt.
Nån idiot bröt sönder min ena backspegel härom veckan! Den sitter iof kvar, och bilen är inte direkt ny så någon katastrof är det väl inte. Men jag fattar inte nöjet att ge sig på andras bilar.
2 helschyssta vinterdäck sönderskurna på parkering. Mitt problem: 4 nya däck. =(

/Manray/
Visa användare
477
Friik
BMW X1 Xdrive20d -18
Fick två fula bucklor på bakluckan, efter att någon J********la%¤#"!# hade slängt en Mobilladdare på den!(modell större)
Låg delar på bakluckan och på marken. Det var den dagen/natten jag hade den utanför garaget!(snyft!)

Mvh: Friik
mase
blev av med min navkap. igår?vet inte varför men nån tog dom?

blixter och dunder....
magiska....
Grannen blev av med bägge regskyltarna i går natt, han blir väl snart uppringd av polisen som undrar vad "hans" bil gjorde vid en viss brottsplats.
Stackarn får ju beställa nya och får öststatsplåtarna, får väl plocka av plåtarna på natten jag vill inte byta bort mina plastskyltar.
Efter den sedvanlig tvätten som görs ofta i detta väder så ställde jag bilen utan uppsyn i ca:5-10min.Då är det någon som lägger en prilla på takluckan!!Ingen rolig syn dock var det enklet att ta bort.
je
727
jevlar
MB E55 AMG -05
327 biturbo-86
Min bil nvändes som trappa för att ta sig upp på en busskur. Ny huv, framruta och omlack tak o baklucka.
Kuligt värre det.

/Per
va någon som slängde en stol på bilen från en balkong en kväll för ett tag sen,så i dörren blev de en buckla + lite repor....hade lust å skjuta den jä***n då!!!
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Jag har klarat mig bar hittils även fast jag jämt har den på gatan.... En avbruten radio antenn och någon som bajsat på bilen är det ända !

-----------------------
Min E30:
Länk
Får se hur länge min bil får vara ifred i sommar

//Fredrik
Va fan säjjer du?! bajsat?!!? sanning eller? Fyfan för sånt!!

//Fredrik
deejay: det är ju en principgrej tycker jag, ta reda på vem det är och behandla honom med avbitare och blåslampa...
Jag har faktiskt hållt mig borta från vandaler annars. Det var en överförfriskad herre som skulle sparka på en Audi jag hade förut, men det löste jag genom att (för det första komma på honom)och vara mycket högljudd med elakheter och slagord hit och dit... Då gick han.=)

*something wicked this way is coming*
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Det var nog inte någon som hade satt sig på bilen ockbajsat troligare är ju att det var nån som hade slängt på en hundbajspåse.... Men bajs var det i alla fall.....

-----------------------
Min E30:
Länk
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
En kompis till mig som har bilen på samma gata fick bilen ner spydd för ett tag sen....

-----------------------
Min E30:
Länk
...och det blir tydligen bara bättre och bättre=)

är ju bättre att få bilen ner bajsad lr nerspydd..:) går ju iaf att tvätta bort,kanske inte är de trevligaste men.....bättre än att nån går å drar en nyckel längs hela bilen
spyor lär fräta rätt bra iaf.

//Fredrik
Lazereye: Ärligt talat, jag vet faktiskt inte... Jag skulle bli så förbannad om någon skulle skita på min bil alltså... Den egna bilen är väl ett av de främsta glädjeämnen och ögonstenar vi har eller hur? Det är som tidigare sagt; en principsak. Spelar ingen roll om det händer på min -84 där rosten syns och motorn tickar, man skiter INTE på den. Hellre tar jag en omlack på försäkringen om någon repar den.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.