|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Wicked: Jo det var jag som stod på Statoil, var tvungen o skölja & sämsa av fronten innan man kom fram, ska ju va topp puts:) Jo urquattrokopian såg jag, har haft ett par coupe gt , dock med avsaknad av de brutala skärmarna seastream |
|
|
Jag tyckte väl det! Undrade varför ni låg vid fronten och krälade...=) Som sagt, grym bil! *something wicked this way is coming* |
|
|
Tjenare. Kan mkt väl vara Ted´s bil som var på mässan. 19" och överladdning stämmer in på hans samt att färgen är blå. =) Bilder (gamla?): Länk Anmärkning på din bil? Tycker att den är väldigt fin. Dock så tycker jag att bakspoilern inte passar inte 100 %igt. Tycker den är lite för rund. Kanske lite mer M3 spoilerstuk kunde göra susen? Fast, det är svårt att säga helt säkert, då jag inte sett din bil IRL. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
snygg bil! vart fick du tag på dedär 17tummarna? jäkligt stora ser dom ut att vara.. men någonting du borde göra med den är att byta vingen..den ser för ynklig ut, med tanke på "snöplogen" i fronten så måste man ha en större vinge! en såndär från förra modellen av M3 tycker jag är assnygg! en sån borde du ha..förressten är det inte jobbigt att köra en sådär låg bil på vintern? borde ju ta i mittsträngen när du kör om alla bilar! ;) sen ser bilen lite tam ut du borde bredda skärmarna ltie..kanske ta hela skärmar från gamla modellen, jag har kikat lite på dom å mätt å grejat, å ja tror att dom passar utan större problem! sen tycker jag att de ser så konstigt ut med vita blinkers..det är mkt snyggare med svarta..runt om alltså! de finns ju i alla möjliga färger gröna å lila har ja sett finns att köpa..kommer inte ihåg vart..men kanske typ svarta i fram och bak å vita på sidorna kanske skulle se fräcsht ut? sen såna där grejer som bakruterpoiler som alla har skulle vara snyggt..jag har funderat på en volvo grupp A vinge på taket..eller nåt. men men..den ser ju rätt bra ut din bil som den är..men ja tror att min blir aningen läckrare när jag köpt alla saker jag ska köpa till min bil. måste bara skaffa ett bättre jobb först å betala av bilen klart! skicka gärna ett mejl å berätta vart du skaffade 17tummarna! MVH Ubbe.B min nästa bil blir troligtvis en japan! |
|
|
Urban: Vart kan du läsa att fälgarna är 17"? 19" är nog mer rätt... /Edvard BMW CS # 4503 |
|
Neno |
din bil ser fet ut gillar bakdelen jätte mycket det enda jag skulle ändra är nog dom nya njurarna från e46 på bilden ser dom förjävliga ut(kanske bättre irl) annars e din bil jätte fin och vad mer du ska göra?? Lacka listerna o tona rutorna mer behövs ej tycker ja i alla fal |
| Den ser helt okey ut... men som många har sagt innan... skippa ögonlocken... | |
|
bumper: läsa? ja kollade bara på bilderna! en kompis till mej har 17tummare på sin bmw och ja trodde de var det största man kunde ha på innan man måste bredda skärmarna typ som gamla M3 modellen. jag har 15" på nu å tycker det ser ganska stort och bra ut! den är lååg iallafall! min nästa bil blir troligtvis en japan! |
|
|
Hörru Urban , du vet väl att det inte fanns 323 coupe -91??? Ta och putsa upp din sunkiga Nissan istället! |
|
|
Urban verkar vara en sann kebabentusiast.... han tycker iallafall det är roligt att driva med folk =( |
|
| Har inte med saken att göra men jag såg din bil perfomance bmw readers section,såg bra ut!Jag har varit i kontakt med dom via meil och dom va eventuellt intresserade av att komma hit till sommaren och en dag på strippen och göra lite repotagen på några bilar. om du är intresserad kan du ju skicka lite bilder till mig på din bil och om du känner fler som är intresserade kan du säga att dom gör samma sak.mvh JENS HERKE ADRESSEN ÄR www.alvsjo@mekonomen.se | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.