AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.430

Några bra förslag på fler modifieringar på min M3

Sida 1 av 2
Visa användare
401
seastream
118d -08
Vore kul att få lite förslag på modifieringar av min M3a, nåt som man borde slopa till nästa säsong?
(har funderat på o skicka ögonlocken för o få lite "renare stuk" )

Jag vet att vissa tycker det är helgerån o styla en m-bil, men får jag för mig o åka orginal så finns ju de delarna kvar.

Länk

seastream
Tycker din M3 är råsnygg!! behöver inte tabort så mycket,möjligtvis dom undre ögonlocken,är inte så snyggt enligt mig....men annars är allt bara snyggt!
sh
820
shu!
525i -91
Den var grymmt fet! Om jag vore du så skulle ja bara sattsa på en annan färg :P ... annars en 10 -poängare

// Giv en olle! å gär`n rivar!
Jo,den är grymt fet!!
men färgen är de inget fel på,visar ju te.x på längre avstånd att de är en M3 eftersom typ inga vanliga bmw har den färgen
sh
820
shu!
525i -91
Och ta _inte_ bort ögonlocken... tyckte det var snyggt för en gångs skull :)

// Giv en olle! å gär`n rivar!
hej

lacka listerna kanske

Dime M
cl
185
clyzzon
330i Touring -03
seastream: Nej den ser riktigt bra ut tycker ja!
Vet inte riktigt vad du ska göra mer med den, tycker inte att du behöver ta bort ögonlocken, ser bra ut..har däremot sett en annan front som ser riktigt bra ut, kommer inte ihåg vart, men ser ja den igen så mailar ja över en bild.

Mvh Johan
Den ser bra ut som den är. Jag är förvisso ingen stor anhängare av ögonlock men på din bil såg det bra ut.
Håller lite med Dime. Listerna i bilens färg skulle nog vara snygga. det skulle ge mer diskret intryck, den gula färgen är ganska snygg men det svarta kontrasten få den lite mer "on the edge". Fast som AIKare tycker jag svart och gul är helt OK :-)

_________
More power! Vill ha kompressor jag med!
Länk
M3-Mackan
Takvinge?

-Mackan-
Visa användare
401
seastream
118d -08
Leta efter fronten Johan o maila mig en bild, har funderat på o lacka listerna , men har fått för mig att den skulle se så "plastig" ut (nog för att det är mkt plast). Tycker det ser skit bra ut på andra mörkare färger, men jag vet inte hur jag ska göra.

M3 E46 gälar är ialla fall monterade nu + igensvetsat blinkershål.

Takvinge har jag funderat på, men jag skulle vilja ha tag på en kort diskret mod, har sett nån som bara är typ 7cm hög el nåt, nån som vet vart det säljs sånna?

seastream
seastream:
kolla hos Dahlhems lr MH-Styling...dom brukar ha rätt mycket prylar!!
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Gör som M3_Ted lägg igen dörrhandtagen och gör en special så dom öppnas via fjärren , (tryckluftshistoria)

Länk
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Upptäckte en sak som jag inte tyckte var snygg , har sett nån annan bild på bilen förrut också tror jag , det är huvscopen på varsin sida , skulle haft en cleanare look om det inte var några , för huven är fet

Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Seastream:
Tycker att din bil är ganska fräckt stylad, faktiskt (och då är jag INTE i regel något styling-fan), men att ta bort ögonlocken var den bästa idén på länge! Jag tycker att de förstör helhetsintrycket på bilen totalt.

Annars som sagt, en fet bil!

///M vh
Kalle H, BMW CS(syd)#5120
bmwE9
E46 318d Touring -03
Holder med dig nofx16 !

BMW - Freude am Grazat fahren !
Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
Den lilla vingel på luckan e fiiin =)

-------
Finns på icq: 60288954

"BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den"
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
ögonlocken passar sååå himla bra på din bil , snyggt med dubbla fult med enkla ! men det är faktiskt från bil till bil !

Länk
Visa användare
401
seastream
118d -08
Nån som har nån bild på M3-Teds bil?, det var händelsevis inte den som stod på Sollentunamässan -Fast cars and furious sound , blå m 19" split o Riegerpkt o lite överladdning?, ett brutalt bygge isånna fall
Visa användare
401
seastream
118d -08
Nån som vet vart man kan köpa slitsade el borrade skivor till M3?, skulle sitta som en smäck:)
Fronten kan bytas som sagt, ser lite plastig ut enligt mig. Undre ögonlocken kan oxå slopas, annars är det nog den fränaste M3 jag sett å länge. Det var inte du som stog vid Statoil i Uppsala i somras när det var Zatzyträff hos Uppsala Avgasteknik? Jag hade då en röd fet Urquattro-kopia och jag kommer ihåg att jag dreglade ögonen ur mig på nåt liknande din iaf...

*something wicked this way is coming*
Du fälgarna var AS GRYMMA

o/_______\o
/Oo=00=oO /
[]=****=[]
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.