|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad ska ni köra med vxl-låda? svänghjul? Letar startmotor till m3 3.0, tråg + pickup från 525i 24v |
|
|
Det blir M3 org 5vxl........ Svänghjul, svarvar nog ett nytt........ Ska ha Tilton koppling.. //Jesper |
|
|
Finns det någon mer än mig som är sugen? Bord eju gå att förhandla till sig billigare pris om vi är ett par stycken Letar startmotor till m3 3.0, tråg + pickup från 525i 24v |
|
|
Ingen här på forumet som fundearar på at köpa stakar? censurerad signatur |
|
|
Är du med så blir vi tre iaf.......... 18 st........ Kanske går att få för?? Vad ska jag tippa?? 1800:-/st...... Hmm, vet inte, kanskebättre pris ändå.. |
|
|
Jag är med, du kan väl maila mig på joakimkarlsson@home.se 1800:-/st vore ett bra pris, blir det verdi då? censurerad signatur |
|
|
Lyfter denna tråd lite Lite intresserad av hur det går med stakarna, om ngn har köpt redan mm |
|
|
Hepp.............. Jag har lagt ut förfrågan men inte fått något svar.......... Troligtvis så kommer det inte stakar till det priset som pratats om.... Hur som helst så jobbar jag på det... //Jesper |
|
|
ok, jag är fortfarande med iaf. |
|
|
Hur smidigt är det att skicka i en m3 motor från nyare modell i en e30? .. har dock inte ekonomi för det ännu, men vore kul att veta .. någon som gjort det och har bilen på nån liten fin sida här kanske?? Tim .. |
|
|
ska tydligen gå smidigt om man har ix framvagnen och tar tråget från en 325a e36 |
|
|
fel av mig, 525 ska det vara |
|
|
ix framvagn har inget med det att göra. funkar bra med orig |
|
|
ok, då har jag hört fel. |
|
|
Om du använder iX framvagnen kan det funka med original S50 tråget (OBS, har inte kollat detta). iX:en har tråget bakåt som E36 medan vanliga E30 har tråget framåt som E34. Men jag vet inte hur lätt det blir att montera iX framvagn på en rwd då även karossen skiljer (fjäderbenstornen) samt förmodligen fästpunkter etc. Men ingenting är omöjligt. Tror dock att det blir lättare att använda E34 tråg och bygga om oljepickupen än att byta till iX framvagn. Kiip Spiiding! |
|
|
Jeje .. verkar inte vara svårast i världen då iaf .. bådar ju inte sämre =) .. Men ingen som har nån bild på sin installation? |
|
|
just de .. tänkte på de limmet å jesper_w sa om priset .. 5 tusen å 7500:- de låter ju inte som nånting .. hur mycket fick ni med då? .. eller var motorn defekt? |
|
| Jag gav 7500:- för min med skuren vev............... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.