|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
Manuel, Svarta fälgar på GT'n... Är inte det olagligt? Jag har original gt-fälgar. Den ser ut såhär: Länk Henke verkar ha bra bilsmak :-) Säj till han att va rädd om den gröna skönheten bara! // Samuel |
|
|
Jorå ni kan få sova i skuffen på E30n :) ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Jorå ni kan få sova i skuffen på E30n :) ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
HAHAHA Tur man har sängen med sig då.....Bara att fälla sätet så har man en säng på 200x93 cm. _____ Micke Länk Länk |
|
|
Samuel, Jag har vid ett antal tillfällen sett en grön (ser ut som British Racing Green) M3 E36 med svarta fälgar i Jönköping, har för mig att den har läppen fram och vingen bak. Har endast sett den när den har rullat så jag har inte kunnat kolla om det är en äkta GT. Men jag måste hålla med dig om fälgarna och bra bilsmak =) Fin bil Du har!! /Manuel --> Jagd nicht.........was Du nicht töten kannst! =) <-- |
|
|
Manuel, Ja det stämmer att det funnits en sån innan. Den stog ofta parkerad vid gamla Bilspedition (de byter ju namn hela tiden...) Den hade några mörka "inte original"-fälgar. Samt ett Porsche GT3-emblem på, inte vidare snyggt. Jag har pratat med honom, och det var en äkta GT. Men jag tror att den inte finns i stan längre... |
|
|
Att ha en träff i samband med Elmia-mässan kanske skulle funka. Många är ju ändå i stan då. Men lördagen är väl påskafton? Då är det dessutom värsta raggar-fest-slagfältet i stan och då vågar man ju knappt visa sej i en BMW, om man inte vill ha en öl-flaska kastad på sej. :-) Söndagen dvs påskdagen isåfall kanske? |
|
|
Håller med Kentsamuel! Det lär inte bli lätt att vissa sig en hel parkering av Bmw i jönköping när raggarna har fest! Hmm blir det inte för kalt att tälta för er som vill göra det??? Domsan i Bankeryd har ju en gratis tält camping där mc killarna brukar tälta när det är mc mässa, perfekt ställe att hålla vid till sen finns det plats att grilla och två grill platser vid vattnet! Vad säger ni?? MvH Bmw 4-ever |
|
|
peter 78w: Det tycker jag lät som en utmärkt idé. Tänk vilka utsvävningar det kan bli runt en lägereld med grillkorv och finöl. :) |
|
|
Sova över kan man ju göra i bilen, man har ju en touring! Kollade i almenackan och måndagen är ju också en röd dag så söndag till måndag funkar ju perfa! Ska vi bestämma det då?!? Gå på mässan och sen grilla lite vid Domsan i Bankeryd... Är det BMW säker mark? i så fall så lär jag sova över där i bilen så man slipper sätta sig och köra hem mitt i natten... /jag har ju alltid micke och krypa intill om det skulle bli otäckt ;) Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Det finns gott om Bmw här i Bankeryd o parkering är synlig vid tält området... den är ju inte så jätte stor men 100 campare som ska tälta är nog inga problem o där får plats med en massa bilar på parkeringen! Allt är lite avsides så ditt kommer inte många förutom på sommaren då går det inte komma fram! Så marken är säker där! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Ska vi bestämma Söndag - Måndag. Vid Domsan i Bankeryd. Kan bli kul med mycket folk som stannar setnt in på natten! Hur många tar med sig sin respektive, min flicka vill säkert med men inte så kul om hon sitter själv med alla oss bmw - tokar... wolv: Du kommer väl??? Micke: Ska vi ta följe till mässan?? Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
bmw_m6: Vi får väl se hur det blir med den saken. Brukar ha svårt för att bestämma såna saker så långt i förtid... Du vet nog hur det är. |
|
|
Jag tycker att det är tvärt om... planerar man inte in typ träffar och sådant så brukar det inte bli så mycket folk... men visst, sorry om jag för ivrig!?!? Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
bmw_m6: Jag läste lite snett och svarade bakochfram. Jag menade med kvinnfolket. Det brukar vara svårt att bestämma om man tar med sig kvinnfolket eller inte så långt i förväg. Jag själv tycker det är utmärkt att bestämma ett träffdatum redan nu så man kan boka in det. Förlåt missuppfattningen. |
|
|
Håller fullständigt med bmw_m6 bättre boka denna tid i allmenackan! Min fru hänger säkert med, men om det inte blir för kallt, för då har vi med vårat lilla "pyret" som ska föddas runt 1 april! Hmmm det första den ska lära sig säga är pappa, mamma och Bmw! Ler* MvH Bmw 4-ever |
|
|
bmw_m6: Japp, räkna med mig! ________________________________________ Länk |
|
|
haglund: ok, då förstår vi varann. ;) peter78w: hoppas det går bra så man får se den lille! wolv: kör ni (micke o du) via Oskarshamn så kan vi ju ta följe eller blir det för lång omväg? Kanske kan ses på vägen annars! Tar du med respektive? Ni kan ju också sova i bagagen som micke och jag. Min lilla flicka följer med(!), annars blir Kim ledsen sa jag bara... ;) Ser verkligen fram emot en hel helg med massa bil(bmw)folk! Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
bmw_m6: Ja, det kan vi göra för min del! Hur det blir med respektive har jag ingen aning om, har inte tillkännagett henne mina planer ännu :) Menar du att jag skulle sova i mitt bagageutrymme?? :) ________________________________________ Länk |
|
|
Ser verkligen fram emot detta. Eftersom man äger 2-dörrars E30 så är det nog ungefär lika döfött att försöka sova i bagageutrymmet som wolv, men tält går ju självklart bra. Är bara tvungen att övertyga den bättre hälften av mig själv om detta. Det löser sig säkert. Lär nog bli en lärorik och euforisk helg att minnas länge framöver! Ser fram emot många fina bilar att titta, och lära sig av. Ska försöka få med mig så många likasinnade som möjligt härifrån trakten. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.