|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Finns det några träffsugna jönköpingsbor på forumet? ----------------------- Min E30: Länk | |
|
Jag bor förvisso 15 mil från jönköping men om du väntar med träff tills mars/april så kan jag komma med m5:an.. E-30 känns lite "over the edge" att komma med till en träff... Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
| Inte så långt till Jönköping. Jag dyker gärna upp. | |
|
tja va fan bor i månsarp inte så jäkla långt åker ju till jobbet varje dag |
|
|
Jag är med, får nog med mig ett par till.....om detta är till våren =) /Manuel --> Jagd nicht.........was Du nicht töten kannst! =) <-- |
|
E28:an |
Jag kommer också då fast det är 15 mil ungefär,kommer väl då med den nyinköpta kärran en touring med V8, mums mums. Ta vara på dagen =åk BMW Mvh Thomas |
| Jag håller till i krokarna ibland det hade varit trevligt. | |
| Japp, ramlar gärna ner med M3an från Habo... | |
|
Japp jag bor strax utanför Jönköping nämligen i Bankeryd så jag ställer upp! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Jag skulle väl kunna tänka mig att köra från GBG, 15 mil är ingenting i en 7-serie, bara vädret tillåter. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
Kommer bara ett besked i god tid är inte Linköping speciellt långt bort... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
| Gärna, bor bara 7 mils resa från jkpg. Inte för tidigt på våren bara, måste ju hinna på få alla delar först :) | |
|
Jag kommer oxå om det passar i mitt schema. Jag har ju bara 22 mil enkel resa... _____ Micke Länk |
|
| Ja de låter fint, ni kan ju räkna med mig | |
|
bmw_m6: Va är de för fel på E30 då??? |
|
|
Givetvis så kommer ju jag oxå, och jag får med all säkerhet med mig några till ... Jag vill passa på att önska er alla ett Gott Slut på året, och ett riktigt Gott Nytt År ! Länk |
|
|
Låter jätte bra nu vet jag att folk har intresset ialla fall... Får väll hojta till när det blir varmt och alla fått på sommarfälgarna och köpt nya framspoilrar (för dom brukar ju gå sönder när man leker plogbil) :) Gott nytt år.... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
bmw_m6:Jag menade inte bara E30... självklart får alla komma som vill..... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Jag är inte heller omöjlig.... ________________________________________ Länk |
|
|
jajamensan jag stæller upp bor i centrala jønkøping, ær just nu i oslo och firar nyår. gott nytt år på er, ha de |
|
Aldric |
Räkna in mig :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.