|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Lazereye: E-30 är det apsolut inget fel på. En av dom roligaste bilar jag har kört. Men min E-30 är inte så fin, den går som ett skott men inget jag visar upp. så jag kommer hällre med m5:an. deejaywasp: Jaha... Jag trodde bara att det var 316 fol som fick komma. Visste inte att du ville träffa folk som har en motor som är mer än dubbelt så stor som din... ;) Skämt och sido så läs vad jag skrev till LazerEye så förstår du... Min E-30 är inte lika fin som din.. ;) Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
deejaywasp: Vi får väl fixa en träff då eller?? Det verkar vara många som vill komma eller vad säger du?? MvH Bmw 4-ever |
|
| Räkna med mej! | |
|
kentsamuel: kanon om du kommer med GT:n. Har aldrig sett en i verkligheten. Vore skit skoj att få åka med ett varv runt Jönköping om tillfälle ges! Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
bmw_m6: Vi bestämmer så. Du har en sightseeing-tur bokad i Jönköping! Det finns faktiskt en GT till i stan nu (som körs på vintern... uhh..) så om nån kan få dit den med så kan det bli GT dubbelt upp. |
|
|
kentsamuel, Det är en av mina vänners vinter bil =) Jag ska säga till honom. /Manuel |
|
|
touringklubben hade träff i Jönköping i sommras. Surfa in och kolla hur vi hade det den gången. _____ Micke Länk Länk |
|
|
Manuel, Trodde att han hade nåt med dej att göra. (du sa nog det på Kinnekulle kanske..) Om han har den som "vinterbil", vad kör han på sommaren då? :-) En av M-coupéerna? Det verkar nog gå o skrapa ihop endel kul bilar till en träff i stan! |
|
|
kentsamuel: Kul! Jag ska ta med en bra filmrulle så jag kan ta bra kort i höga hastigheter...;) Nån som kännerf nån med en ///M5 touring som vill komma, vore kul att se en likasinnad. Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Kommer också. Manni: nu är det nära till den 10:e, känns det nervöst? |
|
|
Räkna med mig det kunde ju vara roligt att stöta bort ngn med våran 850 ler stort det är inget illa menat alltså 850 Jaa sån är jag |
|
|
kunde kanske dra ihop nåt i samband med Elmia... Typ gå på mässan och sen på kvällen grilla lite och kanske tälta, kan bli hur kul som helst. Ni j-köpings bor kanske vet om nån bra strand som man kan våldta ett dygn eller så! Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Helt sjukt vilken bra respens... Micke Olssons att det inte kom så många på touring träffen var nog för att inte så många har en touring.... Visst skrev du att alla är välkommna men jag tror att det avskräckte lite med touring träff.... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Bmw_m6:låter bra.... Kul om någon med 316 kommer så jag äntligen få reda på om den är trimmad eller ej.... Vill inte skryta men...... Har kört ifrån både toyota celica, citroen c5 ligger inte långt ifårn saab 95 2.3t heller så nåt måste ju vara gjort eller? Frågan är vad..... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Eller så är det jag som är jäkligt säker på att växla :) ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
kentsamuel, Henke äger den silverfärgade M coupén med några konstiga svarta ränder =) GT:n har han funderingar på att sälja, den ska eventuellt ge plats för en arktis silver M Roadster =) Men säljs GT:n så blir det säkert till en annan av våra vänner här i Jkpg, så bilen stannar nog i stan. Är det Du som har svarta fälgar på din GT? /Manuel --> Jagd nicht.........was Du nicht töten kannst! =) <-- |
|
|
....talade precis med Henke på telefon, han var ute och övningskörde med sin lilla syster.....i GT:n Vilken tur att man är inomhus just nu =) för han lät ganska spänd. /Manuel --> Jagd nicht.........was Du nicht töten kannst! =) <-- |
|
|
Då skulle vi kunna bestämm att träffen kommer att äga rum nån gång den 18-21 april då Bilsport Performance&Custom Motor Show äger rum i Emlia. Lördag till söndag kanske passar! Hoppas vädret håller så man kan tälta. Är det förresten nån mer som vill tälta, alla kan ju inte sova över hos deejaywasp... eller? ;) Jag tycker bara att det skulle bli roligare om man kunde grilla lite på kvällen och klämma en 3 halva eller dyl. Nån som är på vildmarkslivet lite... Micke! du ballar väl inte?? ;) Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Cimmen: Jag kommer! _____ Micke Länk Länk |
|
|
Bra initiativ med ännu en träff här i stan, Jag kommer gärna. MVH Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.