|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tyckte att det kunde vara skoj att höra vad olika människor har för boplatser (garage) till sina bmw bilar. MVH/ Razer | |
Aldric |
Lokala pizzerians garage :) |
| Verkstad alldeles ypperligt dock ingen BMW:) | |
|
Under ett lövigt träd :( ----------------------- Min E30: Länk |
|
mase |
kallG. fungerar utmärkt:)) blixter och dunder.... magiska.... |
|
Kallgarage, skönt att slippa sopa och skrapa, men inte kul när man vill/måste skruva den här årstiden! Mvh Daniel |
|
|
Varmgarage. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
har litet garage. Bara till parkering till bostadsområdet. Ej ngt annat där. Ej uppvärmt men pga av att bilarna står där inne och det är skyddat så e där alltid en 7 grader varmare än ute. Har ej varit med om att där varit minusgrader inne ännu. |
|
| vanligt garage här också,ingen värme direkt...men bara den skyddas mot regn å snö så...är väl nån grad varmare där inne! | |
|
Touringen ute *kallt*... och 1600:an i en återigen varm och skön verkstad... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Inget garage alls. Jag lider verkligen med bilen, men det finns inte så mycket att välja på. Aldric: Varför står alltid din gamle trofast här ute på gatan eller utanför ditt hus och skräpar om du har ett garage?! |
|
|
Varmgarage... (Mysigt) :D /Manray/ |
|
|
Min står i varmgarage. men grannens nya 530ia touring står ute i kylan. Jag lider med den. MVH Daniel ~~~~~~~~~~~~~~ Länk |
|
|
Varmgarage till pärlorna.. Kostar lite men det är det värt. Speciellt när man kan hålla bilen ren och fin även på vintern. Trenollan får aldrig se snön... mvh Johan |
|
| Farsans villagarage... Kallgarage, dock isolerat så det är inga problem att värma upp om man vill meka på vintern när bilen är avställd. | |
| Jag byggde garage nu i höstas, dubbel garage med golv värme på 60 kvm. Dock är den inte helt klar än, men till våren så blir den klar. | |
| Uppfarten ( så dj-a mycket skit i garaget ju!!!) | |
|
Villa garage. God Jul och Gott Nytt År. Länk |
|
|
Gatan utanför, så jag ser den hela tiden :) mvh//Erik Ancilla, face mea laganum! |
|
|
Villagarage....(med en ständigt varierande temp)..tack vare att jag är där typ var tredje timme!,, mvh:Friik |
|
|
Tittade just på termometern...-18 här i Linköping. Dags att skaffa ett garage åt vardagsbilen med. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.