|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
ant |
oj det var inte billigt att åka viper.. =) så dom officiella bilarna är alltså bmw m5 och inga andra? ========== Länk |
|
Japp, vad jag vet i alla fall. Vet inte hur länge de kört med Ringtaxis och vad de hade för bilar innan M5an men det vore kul att veta. Någon som vet? Cyberoid |
|
| Innan E39 M5 körde de med 540i och innan dess med E34 M5. | |
|
www.nurburgring.org.uk Väldigt bra sida för den som är intresserad av Nürburgring, ringtaxi och annat runt omkring. |
|
|
Shysst sida! Faktiskt bättre än den officiella! Cyberoid |
|
Fisken |
Han har väl inte antisladd systemet inkopplat????? |
| Fisken, Gissa en gång! ;) | |
| Om han har det tror jag det står ett felmeddelande någonstans ;) | |
Fisken |
Ok dum fråga :) sorry glöm allt |
|
För ytterligare info om ringen kolla gärna in www.bimmer.nu Många trevliga filmsnuttar och intressant läsning. Cyberoid |
|
| När kom filmförbudet? Var där och körde i somras med kameran fasttejpad på nackstödet!Ingen som sa något om det! | |
| För att citera johann lite tidigare i tråden "förbudet infördes i september". | |
|
Jag undrar om det var så kul att åka med när det regnar... det går ju bra mycket fortare när det är tort... men det kan ju vara coolt och sladda runt ett var på ring med i och för sig. Hoppas att dom släpper förbudet till i sommar... skulle gärna filma när man ska ner... |
|
|
Killarna(och tjejen) som kör på ringen är ju grymt duktiga förare och det hela kommer inte riktigt till sin rätt om man åker när det är blött. Jag skulle i alla fall vilja åka när det är torrt för att få uppleva hur pass bra de hanterar bilen. Cyberoid |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.