|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har en 318 tds 98 och har gjort allt på min bil själv (alltså styling) utom tunat rutorna har Mr. Cap gjort. Jag är nog en sån som trötnar på att ha bilen som ser likadan ut hela tiden jag vill hela tiden ändra ocg detaljera bilen mer. Jag har replica luftintag på motorhuven som ska bort nu men jag vet inte vad mer jag kan göra för att förbätta bilens utseende. Ska på med en takvinge och letar efter snygga ögonlock men hittar inga. Om ni kan komma på några förslag på styling som kan vara snygg snälla gör ett inlägg för såna förvirade själar som jag ..........Tack på förhand MVH Länk ...::Kristijan::... | |
|
Ryck av dom satans dekalerna och släng dit ett par ögonlock, sedan är det klart!=) *something wicked this way is coming* |
|
|
Angel Eyes , Svart nät i grillen , Vanlig tonad streamer , 18" BBS RC fälgar , ??? _____________ Länk |
|
|
Tjenare. Håller med Wrath. 18" och Angel Eyes. Även en sänkning ser din bil att behöva. Varför inte köra med Xenon också? Bort med fejkgälarna som du skrev och ev göra riktiga. Har sett flera snygga gälar på DTMPower.net och om du har mkt tid även gälar på sidorna lik nya M3:an. Och gör du det så ta bort blinkersen på sidan och "bygg" in dem i backspeglarna. Sen kan du ju alltid lacka listerna i bilens färg. Trots att din bil är svart, så blir det lite skillnad med lackade lister. När du är klar med utsidan, varför inte börja med insidan och inredningen? =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Tycker bilen är snygg som den är utan ögonlock. Håller med bumper, bra smak! :) |
|
|
Bort med fejkgälarna !!! Det ser ut som en trabantlösning! Ska det vara gällar så ska du ha orginal M på sidan. Ska man ha lite override så är Z8 gällar med blinkers bioder. Men smakar det så kostar det! Såg en kille som satte Z8 gällar på en Z3 och kostnaden gick på 1600 Euro..auch! Men gå enligt regeln: Stajling ska vara diskret, inte vulgo! Do not overkill! _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
| Z3c 4 ever: Hoppas z8 gällarna är monterade på ett sådant sett att dom inte går "rycka" eller montera bort för då får man nog inteha kvar dom :( | |
|
Wicked: varför ska ha han ta bort dekalen för? den passar ju skitbra på bilen!! |
|
|
Håller med, bort med dekalerna och gälarna. Sätt dit ögonlock, sänk bilen lite och sätt på ett par större fälgar. Tycker inte man ska ha dekaler på en bil, ser ut som en reklampelare då, mycket snyggare när bilen är ren...... Mvh Patrik |
|
E30poppe |
Ta bort streamern och dom super "B"iga luftintagen... Usch... Skäms... |
|
LazerEye: svarar åt Wicked i hans frånvaro ;) Ser ut som skit ! han håller säkert med mig ! Men Kristijan om du tycker det är snyggt så har kvar det ! självklart så ska man ju inte lyssna på vad andra säger ! men nu verkar du söka hjälp angående styling så... _____________ Länk |
|
|
Jo jag ska ha bort gälarna, ska sätta ett par ögonlock och takvinge till våren::... Sen när jag trötnar igen och vill detaljera lite mer, vet inte fan vad jag ska göra. Nån nämnde Angel Eyes, jag tycker det är snyggt men lite väl för dyrt än så länge. Sen så det här med sido blinkersen som jag skulle prova o bygga in i back speglarna det skulle var snyggt men hur ska det gå till? Är det svårt?(Denna fråga vänder jag till bumper) Om du vet nåt snälla gör ett inlägg. Länk ...::Kristijan::... |
|
|
Tjenare. Det finns M3 speglar att köpa med inbyggda blinkers ganska billigt har jag sett. Men de som är lite mer seriösa, som typ Lövan på forumet har gjort hål i speglarna och letat reda på passande blinkers och monterat dit dem. Ang Angeleyes så är det inte så dyrt längre. Har sett satser från 3000:- och uppåt. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Kristijan: ska du ha kvar dekalen? en del som säger att den är ful,men själv tycker ja tvärtom... |
|
|
LazerEye: Ientligen vet jag inte, får väl se. Ska slänga på ögonlock nu. Få se hur det passar ihop. Annars har jag tänkt lacka dom i bilens färg , kanske kommer att se snyggare ut. Fr just nu så är gälarna bara matt svarta. ...::Kristijan::... |
|
|
Håller med Wrath, bort med dekalerna och satsa en slant på nya fälgar, och byt ut nätet i fronten mot svart. Gälarna i huven är väl ok, men jag tycker du satt dem på ett konstigt ställe, tror det skulle se mycket bättre ut om de hamnade längre utåt sidorna. Fäll gärna in dem i huven oxå, nu ser det väldigt påklistrat ut. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
fattar inte varför alla tycker dekalen är så ful,den passar du bra på bilen.... är de själva dekales text som är ful lr tycker ni bara de är fult me dekal på bilen?? |
|
|
Personligen tycker jag det är fult med stora dekaler, speciellt i framrutan. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
Apo |
varför inte slåtill stort och bygga om bilen så att den ser ut som en e46'a.. dvs med e46ans strålkastare och motorhuv..?? sedan någon snygg framspoiler till det? går själv i dom tankarna... sett flera sådana bilar i olika tyska tidningar som har gjort så, mkt läckert... har dock ej fått tag på nån duktig plåtnisse som kan göra sådana jobb... |
|
Du Apo: varför inte köpa en E46:a i stället. Annars så tror jag att bilen kan lätt hamna på Galleriet under " varför måste dem"... _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
Apo |
z3c4ever: kolla in denna länk så kommer du kanske till andra tankar.. Länk en e36a med e46 style front.. så jävla läkert.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.