|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
ok. aja, det blir säkert bra :) jag mailar dig mitt nr så kan du kolla min. den är uttagen 06.04.95 iaf. |
|
|
gurr: tillverkad februari 1995 (kan kolla exakt datum vid senare tillfälle), 1 av 23 st tillverkade Europa-bilar den månaden. Relativt sen bil, den sista M5 -95 för Europa är GD64727 tillverkad i maj. //Sniffer |
|
|
Alltså vänsterstyrda bilar menar jag, den sista högerstyrda tillverkades i juni 1995, svårt att hålla reda på allt (badar i papper här). Sista M5 E34 överhuvudtaget är Touringen BL01943, tillverkad juli 1995. //Sniffer |
|
Gemini__ |
Hejsan! Min M5 -95 är tillverkad 30/6 -95 iaf... Mvh: Tompa |
| sniffer.. ok. tack så mkt. | |
|
Du kan inte skicka ch-nr till mig? Gissar att den har GD64728-GD64735, verkar som en del hamnat i den japanska delen (etk= inte tillförlitlig), en av åtta tillverkade juni 1995. Jag får nog ändra mig och räkna alla HC91 då, ECE+JAP (varför har de samma namn), och bortse från HC92 (högerstyrda), enligt min etk lista tillhör din bil det japanska segmentet ??????? Och det finns fler japaner i Sverige än den så man kan inte skilja dem åt så vad det verkar. Sista sedan borde då vara GD64753 tillverkad i juli 1995. Är det fel nu så ska jag bränna upp alla papper... Förresten, kör japanerna höger eller vänsterstyrt, har sett båda, men det är väl bara europa-importer od som är vänsterstyrda kanske. Alla Supra och Skyline är ju högerstyrt när man ser bilder. //Sniffer |
|
|
Japanerna tycker att europeiska bilar inklusive Britiska ska vara vänsterstyrda Ferrari går i princip inte sälja i högerstyrt utförande är därför inte förvånad över att måga M5or är vänsterstyrda. MVH Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.