AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.526

Sverige - M5 E34 tätaste landet i världen?

Sida 2 av 2
gu
394
gurr
M5 -95
ok. aja, det blir säkert bra :)

jag mailar dig mitt nr så kan du kolla min. den är uttagen 06.04.95 iaf.
gurr: tillverkad februari 1995 (kan kolla exakt datum vid senare tillfälle), 1 av 23 st tillverkade Europa-bilar den månaden.
Relativt sen bil, den sista M5 -95 för Europa är GD64727 tillverkad i maj.

//Sniffer
Alltså vänsterstyrda bilar menar jag, den sista högerstyrda tillverkades i juni 1995, svårt att hålla reda på allt (badar i papper här).
Sista M5 E34 överhuvudtaget är Touringen BL01943, tillverkad juli 1995.

//Sniffer
Gemini__
Hejsan!

Min M5 -95 är tillverkad 30/6 -95 iaf...

Mvh:
Tompa
gu
394
gurr
M5 -95
sniffer.. ok. tack så mkt.
Du kan inte skicka ch-nr till mig?
Gissar att den har GD64728-GD64735, verkar som en del hamnat i den japanska delen (etk= inte tillförlitlig), en av åtta tillverkade juni 1995.
Jag får nog ändra mig och räkna alla HC91 då, ECE+JAP (varför har de samma namn), och bortse från HC92 (högerstyrda), enligt min etk lista tillhör din bil det japanska segmentet ??????? Och det finns fler japaner i Sverige än den så man kan inte skilja dem åt så vad det verkar.
Sista sedan borde då vara GD64753 tillverkad i juli 1995.
Är det fel nu så ska jag bränna upp alla papper...

Förresten, kör japanerna höger eller vänsterstyrt, har sett båda, men det är väl bara europa-importer od som är vänsterstyrda kanske. Alla Supra och Skyline är ju högerstyrt när man ser bilder.

//Sniffer

Japanerna tycker att europeiska bilar inklusive Britiska ska vara vänsterstyrda Ferrari går i princip inte sälja i högerstyrt utförande är därför inte förvånad över att måga M5or är vänsterstyrda.

MVH Stephan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.