|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
518i slow mobil: Hur har du fått bild??? ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Kom på det själv :) ----------------------- Min E30: Länk |
|
518i slow mobil |
kul att du löste det... helt klart en ball funktion... =) E28, REAL power for REAL men! |
|
Nu har jag kollat pumpen, men den snurrar på som satan, så jag tror inte att det är den det är fel på. Lagningen jag gjorde på pumpen sedan bilen inte ville starta fungerar också alldeles utmärkt. Den fick för sig att inte snurra för några månader sedan nämligen...tog ur pumpen, såg att det var hål på filtret, så jag lagade filtret och sedan blåste jag ur pumpen. Fungerar prima nu. Kanske du också skulle gjort, deejaywasp, istället för att köpa en ny pump. |
|
|
Nu håller du käften :) ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
hmmmrrr.... Det var hål på mitt filter också..... ----------------------- Min E30: Länk |
|
| Jaja, pengar är till för att spenderas ändå.. :-) | |
|
jo men synd att man inte har pengar till att andvända den nya pumpen ----------------------- Min E30: Länk |
|
| Jo det är klart.. | |
|
ursäkta att jag väcker den här gammla tråden.. men eftersom jag sökte så hittade jag den ;) min 320i -87 vägrar starta på startnyckeln, det finns gnista, det luktar soppa som fan om man försöker starta den, samt att om man bogserar igång den så går den på tomgång, dock så fort man försöker gasa, eller om man ska prova köra den för egen maskin så dör den... finns 2 alt. 1) den får aldeles åt he*vete för mkt soppa, så den drunknar.. typ 2) gnistan är inte tillräckligt stark eller så är det något tjall på sprutet så den inte får den mängd med luft.. fan va irriterande det är, den har ju gått hur fint som helst hela vintern nu när det var tillräckligt tjock is så ville den inte vara med och leka.. :( |
|
|
Blir det någon skillnad om du drar ut kontakten till LLM:en? --- /Chrille |
|
|
faktiskt inte provat.. den går inte heller på alla burkar, missade det i förra posten.. eftersom man måste bogsera igång den kan jag inte prova hur som helst heller.. (möjligen någon kväll om man lånar morsans bil...) |
|
|
det var rotorn som va helt sönderbränd.. då till följd frågan.. varför skulle den brännas sönder helt i mitten?! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.