|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Om du inte skulle få napp så hittade jag nägra bilar som dom ej demonterat än. Testa att ringa dom på Måndag! Länk Länk Länk Förvisso så är dom från -89 men det borde vara samma pump. Bara att jämmnföra nummrena på din pump mot den som ev. finns i dessa / nån annan bil! Lycka till! Gott nytt år! Kolla gärna min sida... Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Men min är en 89a ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Tack för hjälpen ännu en gång... Ringer dom på Måndag!!! ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Bara kul att hjälpa till! Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Hur går det för dig... Börjar bli orolig för dig ;)... Hoppas det löser sig! Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Åt skogen... :( ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Passarpumpen från en 318? ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Pratade md Bmw och dom sa att den nog skulle göra.... "nog" Dom ska väll för fan veta vad som passar och vad som inte passar!!! ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Ok har nu hittat en ny för 1900kr får den på Torsdag... så det ordnar sig... Tack för hjälpen! ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Skönt att det löste sig... Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
hmmm.... jo hoppas den kommer på Torsdag eller fredag så jag slipper köra Suzuki Swift bil i hela helgen... framhjulsdrift 650kg och 100hk= spinner konstant=tråkigt som bara den... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
+ att batteriet har frusit på bumsen... Glömde plocka in det?? Snyfft bmw-orginal står det på det=dyrt..... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
deejaywasp: Skulle bmw org. batterier vara dyrt!?!? När jag upptäckte att mitt "lilla" extrabatteri var helt torrt så åkte jag till BMW (bara org. är bra nog åt henne) och köpte ett nytt. 640:-! för skojs skull så kollade jag på meokonomen likande butik (billigare än emkonomen men samma saker) och dom skulle ha 680:-! Nu tjänade jag 40:- + att det står bmw på det! Så nu hoppas jag du tar tillbaka dit elaka påståeende att det skulle vara dyrt med BMW! Är du missnöjd så gå tillbaka till din Vo*vo 245-77!!! Gott nytt år på dig ;) Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
He he.... Ok förlåt jag tar tillbaka det :) Ang. Volvon så fick jag den av min pappa när jag var 15 år.... Ägde den i 10 minuter sen gav han den till grannen..... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Gott nytt år på dig också! ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Nu har jag bytt pumpen...... Var ute och körde lite igår... he he... tripp mätarn stod på 35mil :) ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
När jag kom hem.... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Intressant, samma har hänt just med min bil =) Men jag tror mer att det är en ispropp, för det går fortfarande att köra den, efter att den har stannat några ggr. Hade dock problem med pumpen innan..då startade den inte alls. |
|
518i slow mobil |
kan vara pumpen likaväl.. elelr en glappkontakt... Kolla upp allt kring pumpen... det tjänar du på... deejaywasp: Din sida funkar inte vidare bra just nu, ifall du inte visste det... Kul tt din bil funkar nu iaf, bilar e till för att köras... E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
|
Jo, jag ska kolla upp pumpen imån igen om jag kommer åt. Ska nämligen till Halmstad i morgon, och jag vill inte bli ståendes på vägen mitt i natten. Funderar på att skaffa en ny pump, eller en helt annan bil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.