|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Är det någon mer som köper julklapp till sin bil? Själv har jag ägnat både fredag och lördag åt att helrekonda bilen och även lite små pill har det blivit. Lite sjukt inlägg men man är ju en BMWTOK. HA HA HA! | |
|
Min fick lite smågrejer i förväg bl.a nytt strålkastarglas. //Schnitzer |
|
|
Avvkatar till den 24. Är mycket sugen på 12V thermosen som finns hos DUKA. Kan berätta att jag redan har Biltemas 12V kaffebryggare i bakluckan! Go'jul, Henrik! |
|
mase |
nya lexus lampor,klara blinkers och lite till... blixter och dunder.... magiska.... |
|
hmm, bilen fick en riktig tvätt igår, vilket ledde till att båda låsen frös under natten :) men det åtgärdades med lite värmefläkt under dagen... en dammsugning och lite putsning av motorrummsdetaljer är inte helt otänkbar.. hoppas på att ja får haynes bok till e30 på julafton.. annars är det inte så mycket planerat, inte förräns till sommaren... "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
Eventeullt ett par begagnade E39 M5 ytterbackspeglar, M-fotstöd, vita blinkers i fram. Mud flaps också:)) Bagagerumsmatta samt en helrecond hos Sthlms Bilvård. Tonade rutor och bakrutespoiler vill jag också köpa. Blir dyrt det här. :( |
|
|
2 par nya Biltema mega blue lampor.... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Min fick ett set med nya Omp-pedaler. Vart helt ok... Och snart en total översyn av det mesta. FrIIk |
|
|
En nylackad orginal spoiler och ett nytt lackskydd med cab inpregnering blev det till min. God Jul och Gott Nytt År. Länk |
|
Esa |
Min har julafton året runt, ivarje fall känns det så i plånboken. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ less is more! |
|
Se min dagbok... _____ Micke Länk |
|
-RW- |
de får inget. Jag ska sälja de och skaffa mig nyare. |
|
Grenrör, kammar m.m Och sen blir det en försenad julklapp med chassie, bromsar och lite annat skoj efter julhelgerna. Hoppas han blir nöjd iaf :) |
|
-RW- |
grenrör till en såpass ny bil? |
| Ja alltså inte ett original utan byter till supersprint grenrör. Originalet är kusligt dåligt draget. | |
| Tänkte tvätta ´na imorgon...men det är mer för att lindra mitt egna dåliga samvete... | |
|
De har köpts så många klappar till hon så det har blivit vacum i plånboken ;-) MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
jonasjonas: Såg att du skulle köpa M-fotstöd, vart kan man köpa dom ?? Har köpt pedaler på M-style men hittar inga fotstöd! Tacksam för svar! // Jens |
|
|
Det blir en rejäl tvätt imorgon. Sen blir det till att inhandla lite stift, bakaxelolja m.m. för en liten service i mellandagarna. mvh Larsa |
|
|
Ackerlund, På BMW. Åk till närmaste BMW-handlare och fråga. Kostar typ 500-600:-. Mvh /J |
|
|
varit en vända hos köhler racing,ställbara Koni runt om inkl. fjädrar,nytt avgassystem 3"....sen får jag se vad tomten har mer.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.