|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Se länk: Länk Vilken bil. En av världens bästa bil med som ännu mer förfinad och dessutom stressfläktad. Kan knappast bli bättre ;) Drömmer om denna... Som student får man vara glad om man ens kan ha en bil ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk | |
| Jag undrar om det går att få den inreggad??? det borde inte gå... | |
| ... men den var jäkligt sngygg... skulle vilja ha dom stolarna... måste vara Recaro.. | |
| Bilen är sv-såld från början. Den har figurerat i bilsport för några år sedan. Så regad är den, Hur det går vid bes. är en annan sak. | |
|
Den är svenkssåld står det i annonsen. Så nog är den inreggad ;) ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
| Jag menade självklart hur det går med besiktningen... | |
|
Hur kan man låta det vara så grisigt i motorutrymmet på en sådan bil? En motortvätt skulle dra upp helhetsintrycket en rejäl bit. Min skrothög: Länk |
|
|
Det borde väl gå. När den är svenkssåld och inregistrerad med dom hästarna och turbo. Så det lär ju gå... ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
| Gunneriusson: reagerade också på det. Det ser så där lagom lyxigt och dyrt ut med ett nerskitat motorrum. | |
Tigerr |
Njaaee.. Jag tillhör dem konservativa som tycker att M5 räcker långt och länge! :) Ska det vara ACS så tycker jag att deras nya (e46) 3-serie touring är betydligt mkt finare! Länk Länk Menmen.. Smaken är som baken! Tigerr |
|
Vet inte om det är samma ägare nu, men i så fall har den varit till salu LÄÄÄÄNGE... Såg den första gången på Emmaboda eller Kinnekulle 1999 tror jag. Då var den till salu. Föraren satt och rökte i bilen dessutom... Kommer mycket väl ihåg det:-( Håller med om att maskinrummet drar ner intrycket rejält!! Annars så är den helt OK utrustad och mycket snygg!! /Kidde Hjärtat säger fortfarande BMW... |
|
|
Mycket läcker bil. Två saker drar ner intrycket REJÄLT: 1. ÖGONLOCK!!!!!!!! *gråter* 2. Motorrummet. Är det ens lönt att lägga upp en bild på ett motorrum som ser ut som tjernobyl? ///M vh Kalle H, BMW CS(syd)#5120 ______________________________ Länk |
|
|
Det var riktigt grisigt i motorrummet, men en fin bil. Jag tycker mer om bilar utan turbo i och för sig. //Schnitzer |
|
| Ja, den hade ju varit ultimat om det hade varit S5 V8 motorn i stället... sen tycker jag personligen inte om grått skin... men det skulle väl kunna gå. | |
| Håller man i alla fall inte hyffsat rent i motorrummet kanske man slarvat med andra saker? Ungefär som att läsa en doktorsavhandling med en massa stavfel, om ni förstår vad jag menar. | |
|
håller med er ang.om skitig motorrum, hur kan man sätta ut sådan annons. Synd på en annars fin bil |
|
|
Den stod på En dag på Racerbanan i somras och då var det rost på bakluckan och brännhål från cigarettaska i hatthyllan på vänster sida. Verkade allmänt eftersatt, tråkigt :( Såg också den för första gången 1999 och killen hade förstorat upp sitt körkort i typ 50x60 och lagt i hatthyllan av nån okänd anledning... //Stephan ____________________________ Länk |
|
|
Kollade med bilregistret, den är reggad som en vanlig 528 med 142kW. Undrar om han plockar bort allt vid besiktning. /T.P. |
|
| Någon som vet något om Autotec Bilförsäljning? | |
|
Hur många hk är det i bilen då? roadZter |
|
| Går den bättre än M5? Annars, varför betala 1 milj för den... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.