AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.334

Om man ändå hade råd...

Sida 1 av 2
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
Se länk:
Länk

Vilken bil. En av världens bästa bil med som ännu mer förfinad och dessutom stressfläktad. Kan knappast bli bättre ;) Drömmer om denna... Som student får man vara glad om man ens kan ha en bil

Jag undrar om det går att få den inreggad??? det borde inte gå...
... men den var jäkligt sngygg... skulle vilja ha dom stolarna... måste vara Recaro..
Bilen är sv-såld från början. Den har figurerat i bilsport för några år sedan. Så regad är den, Hur det går vid bes. är en annan sak.
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
Den är svenkssåld står det i annonsen. Så nog är den inreggad ;)

Jag menade självklart hur det går med besiktningen...
Gu
1.310
Gunneriusson
318dx touring -15

I3s -22

Fordson Gigantic -55?
Hur kan man låta det vara så grisigt i motorutrymmet på en sådan bil? En motortvätt skulle dra upp helhetsintrycket en rejäl bit.

Min skrothög: Länk
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
Det borde väl gå. När den är svenkssåld och inregistrerad med dom hästarna och turbo. Så det lär ju gå...

Mi
168
Micke Andersson
325i Coupé -92
Gunneriusson: reagerade också på det. Det ser så där lagom lyxigt och dyrt ut med ett nerskitat motorrum.
Tigerr
Njaaee.. Jag tillhör dem konservativa som tycker att M5 räcker långt och länge! :)
Ska det vara ACS så tycker jag att deras nya (e46) 3-serie touring är betydligt mkt finare!

Länk
Länk

Menmen.. Smaken är som baken!

Tigerr
Ki
620
Kidde
BMW 520d x Drive M Sport -16
Vet inte om det är samma ägare nu, men i så fall har den varit till salu LÄÄÄÄNGE... Såg den första gången på Emmaboda eller Kinnekulle 1999 tror jag. Då var den till salu. Föraren satt och rökte i bilen dessutom... Kommer mycket väl ihåg det:-( Håller med om att maskinrummet drar ner intrycket rejält!!
Annars så är den helt OK utrustad och mycket snygg!!
/Kidde

Hjärtat säger fortfarande BMW...
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Mycket läcker bil. Två saker drar ner intrycket REJÄLT:

1. ÖGONLOCK!!!!!!!! *gråter*
2. Motorrummet. Är det ens lönt att lägga upp en bild på ett motorrum som ser ut som tjernobyl?

///M vh
Kalle H, BMW CS(syd)#5120
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Det var riktigt grisigt i motorrummet, men en fin bil. Jag tycker mer om bilar utan turbo i och för sig.

//Schnitzer
Ja, den hade ju varit ultimat om det hade varit S5 V8 motorn i stället... sen tycker jag personligen inte om grått skin... men det skulle väl kunna gå.
Mi
168
Micke Andersson
325i Coupé -92
Håller man i alla fall inte hyffsat rent i motorrummet kanske man slarvat med andra saker? Ungefär som att läsa en doktorsavhandling med en massa stavfel, om ni förstår vad jag menar.
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
håller med er ang.om skitig motorrum, hur kan man sätta ut sådan annons.
Synd på en annars fin bil
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Den stod på En dag på Racerbanan i somras och då var det rost på bakluckan och brännhål från cigarettaska i hatthyllan på vänster sida. Verkade allmänt eftersatt, tråkigt :(
Såg också den för första gången 1999 och killen hade förstorat upp sitt körkort i typ 50x60 och lagt i hatthyllan av nån okänd anledning...

//Stephan

Kollade med bilregistret, den är reggad som en vanlig 528 med 142kW. Undrar om han plockar bort allt vid besiktning.

/T.P.
Mi
168
Micke Andersson
325i Coupé -92
Någon som vet något om Autotec Bilförsäljning?
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Hur många hk är det i bilen då?

roadZter
Går den bättre än M5? Annars, varför betala 1 milj för den...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.