|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Vet någon om sådana satser tillverkas för montering på M5 E34 -89? | |
| Inget som vet någon återförsälgare för detta? | |
|
K&N har. Kolla i länkar på BMWPOWER, Där hittar du säkert en återförsäljare. Det är vad jag har på min M5. MVH Andreas |
|
|
www.bildelsimporten.se Borde ha till M5, köpte min sats til M3:an där. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
| BMC filter finns säkert med... kolla MH Styling. | |
|
Jag har kollat K&N, de uppgav att det inte tillverkas någon sats för M5. Inte heller BMC har till M5. bayerischemotor: Köpte du en anpassad sats för M5, eller byggde du själv? Jag hittar inget som passar M5 E34, ingen tillverkare! |
|
|
///Misano : Kollat Green cotton hos Bildelsimporten ? "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
///Misano: Vet inte om det är någon skillnad på filterna på 3,6 och 3,8 men jag kör själv med BMC. Så till 3,8 har dom öppna filter. Andreas L |
|
|
cruZZe: Ok, jag ska kolla hos dem, tack för tipset! Andreas L: Jag hittade inte något filter till M5, förutom sådant som passar i ordinarie luftburk, men jag skall kolla igen. |
|
|
///Misano: Tror inte dom har en färdig sats just till M5. Det filtret som jag har skulle klara ca 400hk. Uppge vad du har för omkrets "på luftmängdmätaren" så vet dom vilket du skall ha. Jag byggde en värmeskyddsplåt och jag tror jag har några bilder om du vill se hur jag har gjort. Effektmässigt tror jag inte det gjorde någon skillnad men vilket härligt ljud det blev! Mvh Andreas L |
|
black beemer_1 |
kolla me IVAR FINDIN ,han har snyggt open air me skydds plåt GOD JUL |
|
Andreas L: Jag skall mäta omkretsen och se vad det finns för alternativ. Jag tar tacksamt emot bildet på bygget, för att se hur det blir! GOD JUL! Nu blir det Kalle Anka... |
|
|
///Misano Skickar bilderna idag. -Bättre sent än aldrig brukar dom visst säga.... Mvh Andreas L |
|
M3-Jonas |
Skicka gärna en bild till mig med. MVH Jonas BMWCS 4600 |
|
M3-Jonas... Bilderna är skickade! Mvh Andreas L |
|
|
Andreas : Jag tar gärna emot lite bilder oxo på den plåten du byggde :) vart det bra och räcker skyddet till vid hög värme ? "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
M3-Jonas |
tackar! MVH Jonas BMWCS 4600 |
| Tackar för det! | |
|
Installationen av den plåten såg rejäl ut lär jag säga, ska nog kolla upp lite hur fästena ser ut i M3:an :) "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
Köpte mitt openair via turbocenter när bilen var där för mappning... Märket är ITG och ska ha en bra luftgenomströmmning, tror jag pröjsade ca 1400. |
|
|
..cruZZe Vore intressant och se hur ditt "bygge" blir när det är färdigt. Som sagt det är lite mindre plats i en M3. Mvh Andreas L |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.