AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.168

Skaplig krash!

Sida 1 av 2
Länk
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
Det verkar inte billigt direkt...

BMW 7er-Burnouts is for wannabees!
Nä, det kan man ju säga... men en bruten arm efter en krash i 200 km/h är ju rätt bra...
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
usch får gåshud när man ser dessa bilder,undrar om han bara bröt armen efter denna olyckan.
Är det någon som känner igen bilen?
Bilen är från USA.... det var en reporeter som provade den... tappade kontrollen kan man säga.
mi
525
mikren-6
Alpina B10 3.3 Touring -01
Bruten arm?! Bilen var ju typ en halvmeter hög vid förarplatsen. Killen måste ha slungats ur bilen innan den fick nuvarande form i sådana fall. Annars skulle jag tippa på bårhuset.

Micke
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Hej 328 r
är inte bilen svensk registrerad?
He
478
Heli
330eT -20 Portimao blå, M paket,mm..
det ser onekligen ut som om den är svenskreggad, skulle vara intressant att höra vad i helsike som hände, och hur fort det gick....
La
469
Larsa10
518i -81 E12
Klarade han sig undan med en bruten arm så tycker jag att han ska passa på att köpa en lott. Visste faktiskt inte att 7-serien fanns som compact-modell. :)

mvh
Larsa
Ja, den ser verkligen svensk reggad ut... jag hittade den på en amerikansk sida....
Heli: om du läser ovan så gick det i 200 km/h när han krashade...
Ko
1.521
Koni
320is -94
M3GTR -95
Det står ju i forumet att bilen var från AU = Australien och dom har högerstyrda bilar därför klarade reportern sig. Rulla 6 gånger i över 200km/h kan inte vara skoj utan bur.

Knutstorp 1.16:52
Kemora 1.27:86
Understeer is where you hit the wall with the front of the car and oversteer is where you hit it with the back
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Det står ju i inläggen längre ner att det var i Australien, och eftersom de kör med högerstyrda bilar så klarade sig förarplatsen skapligt.
Snacka om tur.....
Koni: du har ju rätt... Australien är det... nä.. men kan väl säga att han hade änglavakt....
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Australien var det såg jag med nu,men att killen hade änglavakt kan man ju lugnt säga..
Mr
56
Mr. K
323i -83
Den där är inte kraschad, det är nästa generation 7:or. Nu med ännu mer Chris Bangle design.
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Är ni säkra på att det är en kraschad bil? Det kanske är en av Chris Bangle's nya designer... ;)

roadZter
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Mr. K: Shit, du var lite snabbare än jag! =P

roadZter
håller me en av dom som svarat i det forumet...
den ser fan bättre ut i bak när den e så smälld!

#232 i E28 registret
Länk
Länk

Det går att ha kul med en snik-modell !!!
jag förstår inte riktigt; Dom säger ju att bilen ska ha varit högerstyrd, men visst fan är det svenska plåtar på den? Är inte Austr. plåtar gula?

*something wicked this way is coming*
sebbe_bmw
Det är inte svenska regplåtar på den, det är väl ett helt annant typsnitt på den skylten som visas på bilden eller hur?!

Sebbe
Ko
1.521
Koni
320is -94
M3GTR -95
Samt att svenska plåtar har inte punkten mellan bokstäverna och siffrorna.

Knutstorp 1.16:52
Kemora 1.27:86
Understeer is where you hit the wall with the front of the car and oversteer is where you hit it with the back
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.