|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Det verkar inte billigt direkt... BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
| Nä, det kan man ju säga... men en bruten arm efter en krash i 200 km/h är ju rätt bra... | |
|
usch får gåshud när man ser dessa bilder,undrar om han bara bröt armen efter denna olyckan. Är det någon som känner igen bilen? |
|
| Bilen är från USA.... det var en reporeter som provade den... tappade kontrollen kan man säga. | |
|
Bruten arm?! Bilen var ju typ en halvmeter hög vid förarplatsen. Killen måste ha slungats ur bilen innan den fick nuvarande form i sådana fall. Annars skulle jag tippa på bårhuset. Micke |
|
|
Hej 328 r är inte bilen svensk registrerad? |
|
| det ser onekligen ut som om den är svenskreggad, skulle vara intressant att höra vad i helsike som hände, och hur fort det gick.... | |
|
Klarade han sig undan med en bruten arm så tycker jag att han ska passa på att köpa en lott. Visste faktiskt inte att 7-serien fanns som compact-modell. :) mvh Larsa |
|
|
Ja, den ser verkligen svensk reggad ut... jag hittade den på en amerikansk sida.... Heli: om du läser ovan så gick det i 200 km/h när han krashade... |
|
|
Det står ju i forumet att bilen var från AU = Australien och dom har högerstyrda bilar därför klarade reportern sig. Rulla 6 gånger i över 200km/h kan inte vara skoj utan bur. ______________________________ //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC Knutstorp 1.16:52 Kemora 1.27:86 Understeer is where you hit the wall with the front of the car and oversteer is where you hit it with the back |
|
|
Det står ju i inläggen längre ner att det var i Australien, och eftersom de kör med högerstyrda bilar så klarade sig förarplatsen skapligt. Snacka om tur..... |
|
| Koni: du har ju rätt... Australien är det... nä.. men kan väl säga att han hade änglavakt.... | |
| Australien var det såg jag med nu,men att killen hade änglavakt kan man ju lugnt säga.. | |
| Den där är inte kraschad, det är nästa generation 7:or. Nu med ännu mer Chris Bangle design. | |
|
Är ni säkra på att det är en kraschad bil? Det kanske är en av Chris Bangle's nya designer... ;) roadZter |
|
|
Mr. K: Shit, du var lite snabbare än jag! =P roadZter |
|
|
håller me en av dom som svarat i det forumet... den ser fan bättre ut i bak när den e så smälld! _____________________ #232 i E28 registret Länk Länk Det går att ha kul med en snik-modell !!! |
|
|
jag förstår inte riktigt; Dom säger ju att bilen ska ha varit högerstyrd, men visst fan är det svenska plåtar på den? Är inte Austr. plåtar gula? *something wicked this way is coming* |
|
sebbe_bmw |
Det är inte svenska regplåtar på den, det är väl ett helt annant typsnitt på den skylten som visas på bilden eller hur?! Sebbe |
|
Samt att svenska plåtar har inte punkten mellan bokstäverna och siffrorna. ______________________________ //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC Knutstorp 1.16:52 Kemora 1.27:86 Understeer is where you hit the wall with the front of the car and oversteer is where you hit it with the back |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.