|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Kolla denna länk...: Länk Med den inredningen borde de nog få pruta rejält på priset för att bli av med bilen... det är den fulaste inredning jag sett i en e39... Klart att smaken är som baken men jag undrar om det verkligen finns någon annan än den person som beställde eländet som gillar detta... Förlåt... brukar inte bry mig om att lägga in liknande trådar då jag tycker alla får ha sin smak men detta tog verkligen priset så jag kunde inte hålla mig... | |
|
Med ett par riktigt mörka solglasögon så funkar nog den klädsekn också :) //Erik Ancilla, face mea laganum! |
|
|
Grymt läcker bil+inredning!!!!!!!! Och nej, jag skojar inte. Tycker verkligen att det var skitsnyggt, även om inredningen passat ännu bättre i en blå/grön bil! Det mest smaklösa jag sett var en estorilblå E39 touring hos bluff-handlaren "EU-auto", eller vad de nu heter, i Karlstad. Den hade Ljusblå/pippigul bicolorskinn. DET var för vulgärt, även för mig ;) Med vänlig hälsning //Kalle H, BMW CS #5120 ______________________________ Länk |
|
|
nofx16: du får en chans att ändra dig: du har väl sett att golvmattan är rosa... Annars så håller jag med klädseln är mer passande till en grön eller blå bil. Fast det kan ju vara kameran. Jag har t.ex vinröd klänsel men på alla bilder ser den klarröd ut. _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
| z3c: neee...golvmattorna är svarta!?!? Däremot ser den ena trä-listen rosa ut, men det är bara på grund av konstiga reflexer. | |
|
Jag har kört den bilen. Jag lovar, inredningen ser ut som en påse skit.Även Mkt fult till röd bil! M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Det säljer. Tro mig. Inte att jag skulle köpa en bil med den inredningen. Däremot var det yttre mycket attraktivt. Tro mig. Silvermetallic är förbi. Vänta ett par år och sedan säljs röda bilar, ljusblå bilar, ljusgröna bilar i massor. |
|
| Det måste väl varit en tjej som beställt den bilen? | |
| själva inredningen är de inget fel på,bara färgen på den som är ful som stryk..!! | |
|
Smaken är som baken, delad! Är väl tur det! Detta är väldigt långt från min smak, både bilens färg men mest inredningens färg. Så förbannat fult! |
|
| Fattas bara en persisk matta så är den fulländad:=) | |
| Smaken är som baken - delad och i vissa fall ganska motbjudande.. | |
|
fanns en e46 på bmw börsen som var horribel. Gult skinn. |
|
|
Jag måste nog säga att det faktiskt ser riktigt snyggt ut, inovativ design. Jag håller med Haglund2306, jag tillhör den yngre generationen jag så, det här är vår smak. Det skall vara speciellt. |
|
|
js_snicke: Missförstå mig rätt. Jag skulle aldrig åka med den inredningen. Dock försöker jag respektera att folk gillar sådant. Bilens utsida däremot tycker jag är vacker. Svårt att få en M5 ful dock. Jag försöker hålla mig till det stilrena hållet så det syns att något är gjort men inte för mycket. Det skall se relativt original ut. Inga Danmobilityknep för min del. |
|
| Den gamla sanningen att pengar och smak sällan hör ihop känns passande på något vis.. | |
|
Johan 78: kolla in tråden Länk så hittar du dina mattor du saknade i en annan BMW... _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
JPM |
Herrejävlar så fult...det finns gränser..vill ju inte kräkas när man kör...färgblind designer kanske? Juan Pablo Montoya For President |
|
Mäktig Barbieinredning, med lite dragning åy "My little pony.." |
|
|
Ful inredning? Tyckte det tills jag såg Hassos rosa mattor. De kan man skrämma små barn med :DDD - Städar du inte rummet nu så visar jag en bild på farbror Hassos mattor. Oslagbart. Copy, i chocktillstånd... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Totalfel till en röd bil.Kanske totalfel till de flesta färger, men kanske skulle funka till en Vit:)) MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.