AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.767

Dens nyggast bilen ni sett "pa stan"

Sida 4 av 4
chrille70
Såg en BMW Z8 på Gärdet, Sthlm. En riktig skönhet i mina ögon. Det är inte så ofta man ser sådana bilar här i Norrland.

Får se om man får en skymt av Maybachen som går här i Umeå, det vore kul att se den live!

Jo, Merca-handlaren Leif Dahl i Umeå har köpt sig en silverfärgad Maybach 57, Sveriges allra första exemplar, för den nätta summan av 4,2 miljoner...

Mvh Chrille
X-
375
X-ray
325i -87
gul EVO VI, röd honda NSX, posche GT2, svart supra med grå viper-strips + targatak. alla på KDR-racing streetrace i karlstad. utom poschen...
Nilssen
McLaren F1 härnere i Malmö.Har sett 2 st! En på Dalaplan (blå) och en vid Spillepengen (silvrig).Han inte se skyltarna,var fullt upptagen med att torka bort allt sagel och tårarna från ansiktet...
Måsta bara vinna på lotto eller jokern asså.Annars har en typ som jag känner till en sl55 amg och hans bror har en x5 4.6is.Annars har man nog sett det mesta i bilväg här nere i Malmö,F355 och en silvrig GT2 stod parkerade på Stortorget igår kväll,en 600cl fanns åxå parkerad där-en ny sådan! Sen vimmlar et utav Mercor av alla slag,c32-or,500sl/600sl:s av förra generationen,slk:s,z3m:s.Porschar ser man varje dag.Just det,där fanns en RS åxå-en röd.Nu har man blivit så van att man inte ens vänder sig efter en 348tb eller en 911/993 carrera.Blir värre och värre för var sommar tycker jag.Var får alla pengarna ifrån???Jag vill ju åxå ha en Porsche/SL55/Ferrari/Lamborghini/eller något liknande-en z8 hade ju inte varit helt fel heller.Man hade kunnat köpa en Alpina b8 4,7-kombi till frugan och själv hade jag nöjt mig med en z8:a som sommar bil.Som bruksbil hade ju en M5:a-e39:a suttit som...esset på 10:an på blackjacken!
An
115
Antem
M5 -90
528i -86
Såg en vit 520 e28 i stan, den va fin.
LN
497
LNBT
S6Plus
Låg efter en Shelby GT 500 idag mmmmm..mmm
En sådan står på önskelistan i nästa liv.

Sparar till en ALPINA B10 V8
Länk
V8 S kommer vara en kultbil=för dyrt :(
Nilssen
Menar ju självklart att frugans bruksbil skulle bli en B10 V8 S juuuuuuuuuuuu!!!
De få gånger ägaren (no names :-) tar ut sin McLaren F1 från garaget i Falsterbo och tar en tur hör till sommarhöjdpunkterna.

Det finns väl 3 i Sverige? 1 i Falsterbo och en Stockholmare som har 2, varav 1 är LM.

MVH,
E38B12
Nilssen
Ingen aning om hur många det finns,vet bara att jag sett 2 st i Malmö. En lite äldre - fetlagd gubbe med sin vad det såg ut som-sin son i bilen körde förbi oss vid Dalaplan.Den andre såg jag vid Spillepengen - fast på motsatta körhållet.Grät som ett litet barn när jag såg dom,,,,,,,,,,,villlllllll haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
Marcel
Ferrari F40, Ferrari Modena och en helsvart Dodge Viper.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.