AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.766

Dens nyggast bilen ni sett "pa stan"

Sida 1 av 4
Ba
1.367
Baader
BMWlös sen -08

Vilken ar den snyggaste bilen ni sett "pa stan", biltraffar och bilutstallningar raknas inte. Den helt klart snyggaste jag sjalv har sett ar en gul Ferrari 360 Modena Spider, nercabbad(i juni), kordes av en flinskallig gubbe har nere i rumanien med Munchen skyltar. Nya MB 500SL, MB CL(snyggaste coupen som finns)sag lastad langst fram pa en bil-lastbil, och BMW Z8 ar oxa mkt snygga bilar man sallan ser. har oxa sett en Ferrari 348, en 355 Spider och en lamborghini traktor(!) uppe pa en dragbil!
Visa användare
36
Tomass
nada, dock en italiensk gräsklippare
En ferrari f40 ner på stan(sthlm) är bland det trevligaste...
Sen har några kompisar till mig ferrari 355 bla en spider som jag åkt en del i...mycket roligt kärra..specilet då jag är helt såld på ferrari...

Tomas.S/Aiit films
Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Hej!

Det är svårt att säga man har ju sett många feta bilar. En fet är en EVO VI som trimmats av ett lokalt företag. Filmer finns på www.prospeed.nu.
Den verkar ju gå "ganska" bra =)
Även en Bel Air -58 Sport Coupe byggd till Lowrider med 22" American Racing fälgar.

Mvh Magnus

Finns det andra bilar än BMW!?
ant
ferrari 360 modena silvergrå. såg den i enköping för ett år sedan ungefär. den bilen är mycket fint designgiven enligt mig och dessutom den snyggaste bilen jag har sett på gatan tror jag.

=====
Länk
Perkka
Eh ja ni.. Nån Ferrari, vete fan om d va F40 lr F50..

Mvh Per

"If everything seems under control, you`re just not going fast enough!"
JN
1.064
JN
Porsche Cayenne turbo -08
Volvo XC90 T6 -03
Volvo XC70 2,4T -02
En lila Lamborghini Diablo.

Mvh Jens
BMW CS # 5080
Länk
E28:an
Är det ingen som brukar åka på sportbilens dag på Sviestad i Linköping ,det är varje år i augusti där kan man se många drömbilar -det är värt ett besök jag lovar.Skulle juh kunna hålla nån träff där.

Ta vara på dagen =åk BMW

Mvh Thomas
-RW-
I Karlstad så har vi en av nordens främsta Porsche handlare, men han handlar inte endast Porsche.

I hans bilhall finns allt i från den exklusiva 959;an till Ferrari F40, F50, gamla Le Mans bilar, Lamborghini m.m.

Så man har sett en del...
En 240 med 19" :DD

Har inte sett något super-speciellt faktiskt! Ferrari 360 Modena Spider har man sett flera gånger men tycker inte att den är det snyggaste jag sett iaf.

/Manray/
Såg iofs en grymt snygg svart Porsche 996 Turbo med tonade rutor samt röda bromsok! Dessutom var den hur ren om helst, den är ett av de snyggaste jag sett på stan!

/Manray/
Svart Porshe GT3, Vilket monster vi säger ja tack.

Den som har flest BMW när han dör vinner!
Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Har faktiskt sätt samtliga ovan nämnda kärror IRL *småskryt*

Min polares granne har exempelvis följande vagnar:
Porsche 911 GT2
Ferrari 550M
BMW M3 E46
BMW X5 4,6 (ev. 4,4)

Med vänlig hälsning
//Kalle H, BMW CS #5120

_________
More power! Vill ha kompressor jag med!
Länk
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Måste vara en svart och silver färgat GT3 sett dem i stockholm den dagen jag har råd så är en sån min :=))

Min M3 DAYTONA(DUMPAD)
Länk
------------
Min M3 MUGGELOROT SÅLD
Ry
248
Rydberg
325i Touring -89
Brukar vara ett par bilträffar i Borgholm per år så allt mellan F40-Morgan. Dock ej Koenigsegg
bm
522
bmwE9
E46 318d Touring -03
Den "snyggaste" bilen varierer med tid og sted.

I 1975 var BMW E9 3.0 CSi den "snyggaste". Den var (...og er !) en utrolig flot bil. Det samme år blev en 1973 Carrera RS "ducktail" observeret...for en genial lille bil. I 1978 kom Porsche 928...den var en lille revolution. En komplet "continental cruiser" var født. I 1983 kom Ferrari 288 GTO...den var superbilernes nye "konge"...Pininfarina var kommet med en genistreg ! I 1986 kom Porsche 959...wow...Paris/Dakar...1, 2 og 5 plads ! I 1992 kom BMW E36 M3...den var meget mere komplet end E30 M3...og selvfølgelig meget bedre...endelig var en rigtig "baby continental cruiser" født ! I 1998 kom BMW E39 M5...der er min favórit BMW i dag. "Førstepladsen" har dog Mercedes-Benz SL med V12, 500 HK, 800 Nm ved 1800 rpm. For et design...for en bil...0-100 km/t på 4,6 sekunder ! Mercedes-Benz er tilbage på toppen af tronen...den "bedste", men ikke til forklejnelse for BMW !

V-max
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
En Svart Dodge Viper med de fetaste fälgarna jag nå'nsin sett, Och en Lamborghini Diablo (vit).
//
1.681
///Mackan
Bmw 530d F11 Xdrive Msport
Bmw 330 touring -02
Bmw E30 2.7 sugis -89
En lila Lamborghini diablo se-30...rullar en här i stan
Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
Dodge viper är nog den fetaste jag sett enligt mitt tycke.

---------

Länk
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Här i våran stad.... nej skämt och sido så finns det en härlig fin testarossa, ferrari 360, en del m3 z3
men personligen så gillar jag alla dessa bilar men jag har en liten kärlek till härliga amerikanare 50-60 talare det finns en hel del här i våran stad...
Co
987
Codriver
325i Coupé -92
Såg en F50 på ett torg i Lund. Vackra bilar...

//Erik//
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.