|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| säsongens första om jag inte har hel fel? | |
|
Äntligen! Jag har längtat! |
|
|
Vilken tid? Mvh Abbe Länk |
|
My BMW |
Klockan 20.00, men om jag inte såg fel är det det sista. |
|
Hur kan det vara det sista när det är det första????? ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Det är ikväll, ska tydligen testa RS6 och Alfa GTA...det ska bli intressant! Länk ________________________________________ Länk |
|
Peppes |
Det är det sissta avsnittet för ihöst.. Det gick 8 avsnitt i början på hösten och sedan har det varit ett uppehåll. Märklig planering dock. |
|
Det är det sista avsnittet men efteråt följer två avsnitt med klipp från tidigare avsnitt, inget nytt material alltså... Jens |
|
| alltid lika roligt och titta på motorjournalen och den bästa av motorprogrammen på fjernsyn. | |
|
Har inte 5:an:(((( Djävla Kabelvision!#"¤&(&%¤#. /Dominik |
|
| oj jag har märkt att jag kommer att missa det idag. När går reprisen? | |
|
Det har varit en lång väntan... BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
Härligt nu när jag äntligen kan kolla svensk tv här från Belgien:) //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
Perkka |
Dom ska ju även testa nån lr några skoters :) D får ni absolut INTE missa :) Mvh Per "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
| Sitter i Irak å tittar på tv:5 så det så | |
|
Irak? Jobbar du som spion eller vapeninspektör? _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
| Nä,ska försöka att kränga BMW till Irak,dom vet bara vad lador å annat ryskt e. | |
|
Allså den där Engelska BI motorbilen var ju bara ELAKT BRUTAL. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
5:an I Irak? Jag får inte ens tag i Tysk TV i Sverige. Var det inte samma testanläggning av BMW som BMWPower gjorde reportage från? |
|
|
Fan va skönt me lite sjyst motor-program i teve..e ju inte många man kollar på... jag tycker att dom borde ägna ett helt program om BMW dock..det hade vari najjs.. |
|
|
En sån där Yamahaskoter väckte lite habegär.. /B Mvh /Bruno www.alpina-bmw.net |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.