|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Är det detta som man kallar "under pressure"? =) H*lv*t* vad det bär iväg, det verkar vara rena våldtagningen =) 0-60 mph (ca 0-100 km/h) på 3.6sec /Manuel -------------- "123" video: Easy on most of 1st gear, 2nd and 3rd run to110mph "23" video: 2nd and 3rd run to 110mph "34" video: 3rd and 4th gear run to 140mph. (shift at 6.5K) Länk Länk Länk Länk Specification: Länk | |
| WOW!!!! det går unda här kan man säga.... | |
|
Oh fy f___n..!! Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
Kolla in videon "123" och titta på hastighetsmätaren. =)))))) /Manuel |
|
| Ja, det är helt sjukt vad det går.... | |
|
Ser ut att gå något bättre än min 328:a..... :)) Länk |
|
|
Hej å hå... blir lätt årets julklapp! /eFx |
|
|
Haha eFx, tror du det är för sent att önska sig en nu? :( Heeeeelvete vilket ös. |
|
| ja f*sen vad det går det är så att man blir lite avundsjuk, en sådan bil skulle man ha:-)) | |
|
Men det är något som fattas… MH-GTR Carbonfiber Fronten MH-GTR Carbonfiber Vingen (Nya Modellen) Sen är bilen nästan perfekt, fattas bara mitt namn och personnummer på ägarbeviset…. =) Med vänlig hälsning Patrik |
|
|
Tjo vad det gick!!! MH_GTR: Är det något liknande du siktar på med din Teufel? :) Med vänlig hälsning //Kalle H, BMW CS #5120 ______________________________ Länk |
|
| ...gillar det faktum att hastighetsmätaren nästan rör sig snabbare än varvräknaren :D | |
|
Men den har ju inte M-motorn (S52) utan en turboladdad M52 motor eller ser jag fel?!? "One for economy and One for the fun of it" |
|
|
Nja det bör vara en M-motor troligtvis med detta kittet Länk Bara $31.000 :) |
|
|
Glömde ju bort att USA M3orna (E36) och M-coupen samt roadstern använder en borrad och trimmad version av M52an på 240hp "One for economy and One for the fun of it" |
|
|
Halvt osäker om dom använder M52 den borrade 3.2 litarn i M coupen? Det kan också vara att dom använder S52. Eller nu hittade jag följande info, M-Coupe 2.8 2 seat Coupe M52 M-Coupe 3.0 2 seat Coupe M54 M-Coupe Z3 3.0 Convertible M54 M-Coupe euro 2 seat Coupe S52 US M3 Saloon / Coupe M52 3.2 Jag skulle gissa på att M coupen (fram till 2002) har M52 3.2 medans dom nya har e46 m3 motorn. |
|
|
Hären annan beemer med 'rätt' bra drag... ;) ojojoj... Länk |
|
| ...notera sluthastigheten | |
|
På länken står det ju att det är en S52 motor, men varför är det inte 6 stycken gasspjäll då? Har dom trimmat bort dom? =) Mvh Patrik |
|
|
Det finns bara en ska att säga... VILL HA!!!!!!!!! Överladdad BMW är ballt. Länk |
|
|
Hehe den gick inte helt fel! :D 3,6 till 60mph måste ju kännas sjukt... Jag som tyckte att Z8:an var snabb! =)) /Manray/ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.