|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Funderar på att sälja min bil: 520i -88 som gått 28600 mil. Det fattas några lister och andra är slitna. Lite rost finns men inte mycket. Den går bra och har nyligen testat motorn så den är ok För vad bör jag sälja den för och vad är medelpriset för en 520i -88?? | |
|
Du får nog runt 25k för din bil. Medelpriset får du enkelt reda på genom att räkna ut medelvärdet på alla 520i-88 som finns i BMWBörsen. Sen får man tänka på att priserna kan skilja rejält beroende på skick, miltal, dokumentation, utrustning osv. Lycka till med försäljningen! Med vänlig hälsning //Kalle H, BMW CS #5120 ______________________________ Länk |
|
| Som du beskriver, max 20' tror jag. Men det är svårt att säga. | |
|
Jag tror också på runt 20.000 om helheten verkar vettig, det finns ju billigare E34:or, men då finns det nog en del tveksamheter. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
diamantsvart_bmw |
Såg en på blocket för 35 000 -89 tror jag att det va Snart BMW 535I med skinn |
|
En rostig 15 åring som närmar sig 30000 mil. Var glad för varje krona över 15.000 nofx16, inte dricka ur den dödskallemärkta flaskan innan du leker värderingsleken:D Copy, alltid rätt |
|
|
Copy: Jag sa inte att JAG skulle ge 25k, men dödskallar till bilköpare finns det alltid och då är 25k inte omöjligt att få loss! :) |
|
|
Tror inte du får mer än 20 000 kr för den. Se bara vad andra 88'or ligger på. ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
| copy: du har lite torr humor i din mailbox NU *vet* | |
|
nofx16, lägg bort den fula flaskan nu ;) Jag utgick bara från vad jag betalade för min. Snorfin 90:a, gubbj***lpedantvårdad svensksåld pärla med strax över 20.000 mil. Nyinspektionadnumerotvåa. Betalade 20.000 på begärda 28.000. En sak vad folk begär, en annan vad de får. Copy |
|
|
nofx16; men du har rätt, den siste idioten är inte född, så 25.000 går säkert att få. Copy |
|
|
Max 15, inte en krona mer. Det finns så pass mycket begbilar på marknaden just nu att idioterna inte räcker till... -DIESELN SKALL MAN HA PÅ SJÖN- Stefan |
|
|
Jag hade varit glad åt era värderingar om jag haft kvar min 520 -88 såldes Våren 00, med 19000mil. Kanonfin. Fick efter mycket om och men 25000kr för den. så det tror jag inte du får ut för din nu.... |
|
|
Ursäkta jag försöker lista ut om det är en e-28 eller e-34. Det fanns väll både och -88 eller? |
|
|
Nästan 30kmil och litet lister som saknas, tyvärr ganska svårsålt skulle jag säga. Kanske 20ksek om du har tur och hittar rätt köpare. ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Är det en e-28 så får du va glad för 10k Man ser en del som har sina till salu för 15-20k men dom är kvar länge!!! |
|
| Daniel Gedin: 1988 fanns bara E28 i 518iS- utförande. Detta rör sig således om E34 | |
|
Det står inte om den är importerad....Jag har själv en 520 -88 e28 |
|
|
Tackar för svaren. Lite vägledning har det iaf givit mig. När det blir dags för försäljning blir det nog ett pris runt 20k. |
|
|
Det finns förresten några få svensksålda 520i E28 från 1988. Har sett 3-4 stycken på nätet.. ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
Perkka |
Men visst ligger priserna lite lägre i södra Sverige, än i norra? Eftersom d bl a rullar fler kärror söderut.. Mvh Per "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.