|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Snyggt med M ränderna i fel färg kombination!! Inta var det rosa i original kombinationen? Sen har han jo satt ditt ett M märke på kylaren så man inte missar att det är ett M bil, texten på ventilkåpan är ju för litet ju!!! :-) Mvh Abbe Länk |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
är Ni inte snäll ska jag importera den ;-) |
Gubbracer |
Tja, den var väl inte värre än de flesta 3 seriebilarna i den åldersklassen. :) |
| Äh jag tycker inte ser så förjävlig ut, om det inte vore för extra ljusen huga. Det vore dödstraff enligt mig att montera såna extraljus på en bmw | |
|
Hade inte evo 3'an annan färgsättning på ventilkåpan och en annan "luftburk" ?....undrar en novis. /thomas |
|
|
ThomasE, jag tänkte också i samma banor, den var väl vit med M ränderna på? Mvh Abbe Länk |
|
|
har för mig att det är EVO 2:an som har vit ventilkåpa med ///M ränder /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" Länk |
|
|
vit eller silver med M-ränder, är min gissning. Är det ingen som har en evo3 som vet ? Polackens m3 är en riktig potensdödare, jag var tvungen att tillbringa några timmar i garaget för att återställa ordningen :-) /thomas |
|
|
Smak skall man ju inte diskutera, men detta var ju ingen höjdare direkt. Däremot tycker jag man skall tänka litet på att i Polen är det inte alla förunnat att åka riktiga bilar. 30 års kommunistiskt styre, där Trabant, Volga och en upphottad Fiat 126 var det man ev. kunde bli tilldelad, sätter sina spår. Vi BMW-entusiaster kanske skulle bidra med litet know-how istället. Men killen läser väl inte på vårt Forum kan jag tänka. Nä, vi får importera den helt enkelt. Ha´de´! |
|
|
Vågar inte titta på bilderna igen... Inte kul att behöva rengöra tangentbordet från alla spyor...... /// Ett halvårs abstinens... |
|
|
AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH...........jag är blind....... Hur fan kan man göra något så gräsligt med min drömbil.....:( /Martin |
|
|
Vad gnäller ni för, den är ju snygg (förutom extra ljusen försås). VILL HA. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.