|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag ser denna..... En "pippigul" M3 E30 med extraljus och kompressortuta. kolla på Rafal Stepiens gula M3:a. Länk /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" Länk | |
| Gråt | |
|
det värsta är att det är en sport evo. rätta mig om jag har fel. är det de så borde han ju nästan avrättas "gråter" Mvh Jonas Larsson |
|
|
finns onekligen tecken som tyder på att det är en Sport Evo.... (röda tändhattar, huvlister, spoilers, stolarna ser oxå misstänkta ut) ännu mer sorgligt om så är fallet /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" Länk |
|
| PoLsK sTyLiNg! | |
|
Stensth: Livet utan BMW skulle vara mycket tråkigt..... men å andra sidan så finns ju fortfarande Ferarri.... dyrt men fan så fint. Rafal borde få ett pris för livlig fantasi och galenskap. |
|
|
Skitsnygg! M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Killen med humor....hehe /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" Länk |
|
|
jlundgren: Det stämmer det du säger... Livet är ganska tråkigt just nu då jag inte har någon BMW i ägo för tillfället. Men Ferrari är ju som du säger dyrt, undra hur en sådan bil är att sladda runt med på vinter!=) Vad vore livet utan BMW? |
|
| stensth: Jag tror att det skulle vara hur kul som helst..... fram tills det att man lyckas skafa bilen ;-) | |
|
Skada bilen skall det vara |
|
RafkoM3 |
Fan jävla polack :) Som han pajar ryktet for polacker med Mdreeii och även bilen :( Ska ta ett snack med honom när jag kör ner och hälsar på släkten ;) /M3 E30(TIC) Länk |
|
chuj vad hemsk den var! ;-) Låt oss för guds skull hoppas att det är en GROVT modifierad 318...*snyft* Med vänlig hälsning //Kalle H, BMW CS #5120 ______________________________ Länk |
|
|
Kurwa fan! =)) /Manray/ |
|
| Den såg rent ut sagt för jävlig ut... Snacka om att ha våldtagit en M3... | |
|
Jag gillar tretons kompressorhornstutan bäst! :oDDD Undrar vilken melodi den spelar? Mvh |
|
| pust snacka om att våldta en bil i utseendemässigt:-(( | |
|
ARRRRGHH !!! Var F** ngt av det värsta jag sett! Totalt smaklöst! Kunde han inte hållt sig till en trabant eller skoda isället.... /// Ett halvårs abstinens... |
|
|
Suck. Vet nån BMW's våldrotels tel.nr?:) MVH Andreas |
|
|
Hur ser man att det är en BMW? Polacken, förstås... Ingen vacker syn. My Bimmer is my mistress |
|
|
vågar man gissa att hornen spelar "glassbilen" Brrrr.... /J |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.