|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Glömde tilläga att när jag kör Volvon eller Mercan så är det väldigt ofta en liten Mwannabe som ställer sig brevid och ska rejsa! _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk |
|
|
En trimmad (både motor & väghållning) Nissan 200 sx på Kinnekulle Ring med min helt orginal M3 E30... "///M3 E30 - När du älskar att köra!" |
|
|
Lustigt fenomen när man kör M3:an i stan, det är ALLTID någon som SKA hinna före vid rödljusen, det kan vara gubbar i 60 års åldern i en Volvo 740 eller smågrabbar i en Celica. Gillar dom att bli förnedrade eller har dom komplex? |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Vet en som blev frånåkt av Kommunens minsta sopmaskin(telefonkioskmodellen) en 518-95 räckte inte till. Har varnat vederbörande för att besöka Örebro utan luftpumpen. Det står nämligen Lamborghini på dragfordonet till våra sopmaskiner i Örebro:)) MVH Hasso Länk |
|
Tigerr: Du vet, upp i häcken (!), kasta sig ut i omkörningsfilen och sedan kasta sig in framför med minsta möjliga marginal... /Beemer |
|
| AMET: en hel drös. Igår parkerade dem på hela gatan så att det blev inte en plats över till mig. Jag har en konspirationsteori: Euro nej-sidan vill att trabanten ska ersätta Volvo som folkbil! Allt detta för att folk ska inte rösta på Euro. *asg* | |
|
Det är en mognadsgrej tror jag. När mental ålder överstiger 25 är det inte speciellt roligt längre. En gång kunde jag dock inte hålla mig, fan flög i mig av någon anledning. "En stor klumpig S-klasse merca höhö, han ska få pisk" tänkte jag och hornen växte ut. Såg beteckningen när han drog ifrån. Vet nu att en S500 inte är slö eller klumpig. |
|
|
När jag bytte till M5:a så är det faktiskt inte så många som vil rejsa.. Har dock blivit frånåkt av en modell nyare Lotus (vet ej modellen).. gick ganska bra på raksträckan men sen börja det svänga å då vart det svårt :) Svärmor har dock kört ifrån nån snik porsche :) /Jimmy Länk www.aspwebb.com |
|
|
...Svar: Ingen ;))*Ironisk* Nädå, en Porsche 911 GT3 nerför Stava backen (R276) hade jag problem med och en viss svart M3 -97 hemresan efter Kinnekulle i september. That´s it! Skulle vilja bjuda upp krutcontainern till dans...(i vår alltså) Vad tror bookiesarna om oddsen?! //Stephan ______________________________ Länk |
|
Tigerr |
Beemer: Det skulle du gilla va? Upp i häcken.. :D *hahahaha* Nej, förlåt.. Bara skojade.. Sånna omkörningar har man varit med om ett antal! Speciellt kompisar som tror att dem kör som gudar fastän dem inte haft kortet mer än 1-2 månader..! Tigerr |
|
Älskar att köra ifrån BMW:s med min Ford:- )!!!!!!! Sist jag testade blev jag ordentligt ifrånåkt av en E36 Touring som såg ut att vara en 320... Jag visste inte att han ville gasa, så jag körde iväg lite lugnt, men han körde upp jämsides och tryckte till, så jag försökte hänga på (mest som en kul grej) och det gick inte bra alls!! Hade jag haft 530:n kvar, så jävlar... /Kidde (som alltid blir ifrånåkt av andra bilar) Hjärtat säger fortfarande BMW... |
|
|
Patand: Kan bara hålla med ang. 02 tii:n den har man tagit nåra skalper med :) Med M3:an är det fakstist ganska ofta 328 och 330 förare som vill hänga på samt Volvo och Saab turbos såklart som ska om till varje pris. |
|
|
Jag har problem med de flesta bilar. Dock gick jag en hård match mot en epatraktor i går kväll. Det är väl typ det enda man spettar ifrån med en 520. Copy, 0-100 på full tank |
|
|
Måste berätta om ner jag fullkomligt förnedrade en Vento fjant i pagefisyr och med allmänt dryg uppsyn. Vi hade rejsat i ett par mil med farter på ca 150, då Ventofjanten försöker sig på en desperat omkörning. När Venton låg jämsides trampade då gasen i botten på min 318iS och drog ifrån. När jag närmade mig 200 fick jag tyvärr nita för en långsam Scania, vilket medförde att jag hde en sur Ventofjant på 30 cm avstånd bakom. Kunde sedan inte hitta nåt tillfälle att hänga av pagepojken så han förföljde mig ända till min slutdestination. Fick dra in i skumma kvarter för att villa bort honom men han var efter som en igel,ivrigt tutandes och blinkandes med helljuset. Till slut tog jag en riktig rövare och körde mot rött ljus. Det var ett härligt minne. |
|
Tigerr |
hydro, likes the life on the edge! ;) Tigerr |
| Copy epatraktorer är ofta lätta och ofta inte original, de kan verkligen gå som satan från 0-100km/h..glömmer aldrig någonsin en liten dräggunge som körde en trimmad ford transit nerväxlad med bortåt 200hk och V6a..den lät vrålskönt och fullständigt chockerade sin omgivning. Idioten lär inte haft bälten monterade och hade enligt uppgifter kört flertalet gånger bortåt 200km/h. | |
sebbe_bmw |
Beror ju helt på trafiken och väglag, är det okej och det kommer upp ngn som man kan köra ifrån så gäller ju bara en sak men det brukar vara bra att lätta efter en stund och då kommer de som idioter och tror att de besegrat mig=) Ingen Ask kommentar här än=) Sebbe |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.