|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja som rubriken lyder. Priset på dessa bilar varierar ju som sjutton och jag kommer bara att lägga ca 50.000kr. Får man nån bil som inte är slutkörd mm för det? Har ju tänkt mig en tidig 90-talare. Svara gärna om ni vet hur det ligger till /robber | |
|
Ja på blocket.se finns det en 1991 för 39,000 |
|
|
Jo jag har ju hittat ett par men är det någe att ha? För jag vill ju inte ha en bilk som gått mer än 15k mil. Kostar dem tidiga modellerna såpass lite? Jag tycker att denna bil modell står lite för högt i pris. Föresten är dem Galvade? |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Galvning har inte BMW uppfunnit än:) Det är bara förunnat bilar i de lägre segmenten. MVH Hasso Länk |
|
jag hade nog inte köpt en e36 för 50000. För ett sånt pris så är bilen förmodligen ganska slut. Men man kan ju alltid hitta undantag. Om du inte vill lägga mer än 50k, köp en jättefin e30 för 30000-35000. MVH |
|
|
Hasso den var bra:) Och jag håller nog med ille med. |
|
| säger som "ille" skulle inte köpa en E36 för 50 tusen,hellre en topp fin E30 för ca 35 tusen....men för typ 65.000:- skulle du kunna hitta en fin tidig E36:a | |
|
Jag skulle mycket hellre köpa en snorfin e36 för 50.000 än för 65.000 : ) De som säger att det inte går vet inte vad de talar om. Ut och leta och pruta Copy |
|
|
jo E30 är ju fina men så gamla 8( |
|
|
Copy har rätt...och jag håller med. Det går säkerligen att få en fin 325 E36 för 50k, om man bara letar lite! Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Den här kanske?? Länk |
|
|
Det borde inte vara några problem att hitta en -91:a för de pengarna, 50.000 är ändå ganska mycket pengar för en sådan bil, se bara vad E32/E34 av 1991 årsmodell kostar, och de bilarna var ju mycket dyrare nya. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
| Nä,en 91:a kanske går å hitta för 50.000:-...men varför ska man lägga ner de på en 91:a? | |
| i försej...om den är superfräsch,varför inte!? | |
|
Har inta bmw böjat galva sina vagnar ännu? Porsche började med underedet 70 och till 74 tog dom hela karossen. Jag trodde att alla tillverkare gjorde det nu förtiden...hmmm MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
| För 50' får du en super fin 325 E36 -91 för....det finns ju massor av fina vagnar till ett pris runt 50-65...men då kan du ju utan problem pruta till 50 eller under för vem får 65' för en -91:a??? | |
|
Jag kom iof på att en E30 325 inte heller är helt fel. då kan man ju lägga degen på en mycket fin rackare istället för att köpa en kanske defekt E36? |
|
|
Klart du får en 325-e36 för 50´. Kanske inte med massor av utrustning och få mil men en välskött bil går att hitta, helt övertygad. Länk |
|
|
Hasso: galvning har bmw sysslat med sedan -93 (e36)enligt bmw folk ja frågat. hela bilen är inte galvad men skärmar baklucka, och andra utsatta ställen. Man ställe sig dock frågande till hur de kan var så vanligt att de får byta dörrar och andra delar på garantin när de kör galvat? Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
Här har du en: Länk Man vet aldrig, den är kanske inte så dum! MVH |
|
|
Ja precis det blir ju ingen cupé du får för dom pengarna men klart att du får en E36 för 50 .... Ring på en för 60 o pruta till 50 ... Sen vill jag tillägga att dom e inte lik för dom har gått 15000mil eller 20000 mil allt beror på hur dom e servade ju...... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.