|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ticco: Jo det vet jag mycket väl att de rör sig i en annan liga. Men det är skoj att du ska trimma din bil lite till. Har ju inte haft tillfälle än att se den in action, men jag antar att den borde gå bra eftersom du körde ifrån din polares B6. Och min B6 gick väl ganska hyffsat tyckte jag. Dock så gick ju min turbo ännu fortare!!! Ungefär 25km/h fortare till en markering som vi brukar testa våra bilar till... |
|
|
ILoveToRide: Vad är det som skiljer karossmässigt dem två emellan då? Satt läppen på fronten standard på 318is, eller var det extra tillbehör? Det visste jag inte att 318is hade samma kränghämmare som M3. Trodde det var samma som på en 325. Men det är samma storlek på fjäderbenen på 318is, 325 och M3 va? "Letar efter en trimmad E28" |
|
|
Jo is-läppen var standard på 318is;) Front spoilerna alltså. Heckspoilern var också standard. Tror alla 318is är schadowline med färganpassade kofångare och backspeglar. Fjäderbenen på M3 är väl lite annorlunda har jag för mig. De har ju annan infästning av främre kränghämmaren. Orginal på M3 är 17mm kränghämmare fram men tack vare den annorlunda infästningen så ger det ändå mer vridstyvhet. 318is och 325 har likadana fjäderben. |
|
|
Jo jag tänkte väl att den nästan satt std på 318is. Som sagt, man lär sig alltid nåt nytt var dag. "Letar efter en trimmad E28" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.