|
Sida 7 av 17
|
|
|---|---|
| frifart du har nog rätt och kanske va 5serien en riktig kioskvältare när den kom 77 men då va man ju bara 1 bast så man vet ju inte kom e28 84 tro mvh | |
| burt E12 ansågs mycket snygg och väl modern när den kom, E28an kan ju faktiskt nästan se lite omordernare ut för den som inte är insatt....E28an är kantigare än den lite mer maffigare, platta E12an....men visst skvallrar andra detaljer hos E12 att den är föregångaren till E28an..det räcker ju att tex öppna dörren. E28 blev förmodligen väldigt snabbt omordern, speciellt 1988 då E34an kom blev den stämplad direkt...förmodligen är detta anledningen till varför en schysst E28 idag kanske är den prisvärdaste BMWn man kan få för pengar då många "repelleras" av den kantiga och åldersstigna designen och väljer kanske E30 istället. | |
chrille70 |
Z3 Coupé är utan tvekan den fulaste BMW:n i modern tid. Inte snygg på en fläck. Av de äldre modellerna står dock E21 som vinnare, eller förlorare beroende på hur man ser det... |
ormen |
Svårt...väldigt svårt.... inget slår dock en GUL eller RÖD BONN-240 med den fula GruppA vingen, o gula lysen.... tycker E36 -orna har ballat ur, en liten sänkning o nedlackning ok.... men ögonlock o gula lysen.... SLUTA!!! Styling börjar likna BANBILAR... ok om det är M3 eller liknande men en sketen 316 som ska likna en STCC???? lägg av!! Länk |
|
Fulast : Nya 7:an helt klart, i hård konkurrens av en överstylad E36:a ...BMWLundqvist.... |
|
FolkaaN |
nya 7:an e ju skit snygg !!! BMW = The biggest the best, better then the rest |
| Tycker E30 M3:an inte e så snygg....ser oproportionerlig ut på nå vis...smaken e som baken. | |
|
På jobb-parkeringen står det en saab 900 med E34-kapslar... ...BMWLundqvist.... |
|
|
En dåligt/över stylad E36, E32 og E65 ! Freude am Grazat fahren ! |
|
|
Den nya compacten gillar jag inte. Step on it! |
|
|
Kanske inte fulaste, men inte fin: Länk hehe ;) Z3, 850, nya compacten är hällre inte mycket snyggt tycker jag.. BMW är mer änn bil - Det är passion |
|
|
har bangle disignat den nya compacten? Christopher ///M535i Länk NYA BILDER!! |
|
Vertical mind |
Vad som helst utan en gigantisk vinge är snyggt. =) Taskiga skärmbreddningar är inte heller så vackert. V8 Power |
|
Det är så typiskt, " alla nyare BMW är fula " enligt LazerEye. Det kan inte bero på att du kanske inte äger en nyare BMW och vill gradera dig på sätt?! Det är så korkat skrivit så jag hoppas att du inser själv vad du skrev. Annars tycker jag det är synd att man inte är öppen för nya modeller, och visst, jag kan hålla med om att alla BMWs nyare modeller kanske inte är hellyckade så är det väl kul med lite nytt och annorlunda. |
|
|
MatroxMGA: Jag gillar inte heller dom nya modellerna.. och jag har råd att inföskaffa en... E-39:an var sista bmw:n.. E-34:an var sista riktiga bmw:n... E-30:in var bara gud! // Äger en potent vagn som jag är nöjd med.... mvh kim -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
|
MatroxMGA: Inget påhopp om du tror det utan bara en rättelse att en del folk gillar inte dom nya modellerna men bra för det så behöver du inte påpeka deras ekonomiska situation? eller? Jag är öppen för alla modeller men kan inte lova att jag gillar dom... Hoppas du inte tog ila upp, var inte meningen! // Mvh kim -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
|
Uttrycket, " alla nya BMW är fula " tycker jag talar för sig själv. Att en BMW fantast skriver något sådant tycker inte jag tyder på någon större intelligens. Jag tror precis det var så som jag skrev utan att alls göra några ekonomiska kommentarer, det var inte avsikten. Jag tror dock att det var för att gradera sig. Håller dessutom inte med om att den sista riktiga BMWn var E-34. BMW är mycket bättre idag än de var på tidiga 90-talet. Kan däremot hålla med om att E-39:an var mycket lyckad! |
|
|
MatroxMGA: Smaken är som.... ;) -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
Perkka |
E34 är snyggare än E39.. E39 ser mycket "bulligare" ut =/ Mvh Per "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
00, E21, E26, E30, E12, E28 , E34, E60, E65, E3, E23, E9 och E24 är alla mer eller mindre fula. Förstår inte själv hur jag kunde ha en E34 förut :) Men fulast av alla är nog ändå E24. Jag tippar på att jag skulle säkert tyckt att den var fräck då den var ny. Kommande 3 och 6 serien är fula..likaså de andra rymdmonstren E60 och E65. Alla dessa 4 har samma typ av groteska utseende. Det är för mycket "cyberutseende" i dom. Överdriven design. Ungefär som i de flesta konceptbilar. /Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.