|
Sida 1 av 17
|
|
|---|---|
|
Det var en hel del trådar om snyggaste BMWn. Men vilken är det fulaste? Jag vet att en del tycket att Z3 Coupen är inte så snygg. Tur att det är lika många som tycker att den är bland dem snyggaste. Min kandidat för den fulla ankungen: Isetta | |
|
en dåligt/över stylad E36... typ ögonlock, hjälar, gigantiska utblås, 18tummare med små bromsar osv... ofta toppat med ett M-emblem på en 320 e.dyl. /Jonas |
|
|
Jag tycker faktiskt att en sliten, skitig, rostig nyare 7seriebil med dåligt tonade rutor är det vidrigaste som finns. Det är verkligen sorgligt att se dem efter att flera generationer av pundare ägt dessa bilar. Inte såkonstigt att de får rykten som kokainslädar osv. |
|
|
Om vi nu ska hålla oss till originalbilar så tycker jag att E21 är fulast, följt av E36 Compact. Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Då måste jag säga z4:an , dock har jag inte sett den i verkligheten... men det får bli den ändå. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Jag kan inte annat än att hålla med Kalle, E21 är inte vacker och E36 Compact kommer överst på min ful-lista. ________________________________________ Länk |
|
| Måste säga E36 Compact. Ser ruggigt "tunn" ut. Om ni förstår vad jag menar. | |
Bavaria |
Z1 är väl inte snygg nånstans...smaklöst 80-tal |
|
hmm...Jag som väljer mellan att skaffa en e21 eller en compakt att köra med i normalt bruk. MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
En original E36;a med kapslar och grådaskiga "onedlackade" trösklar och stötfångare tycker jag är bland det fulaste som finns... Sedan är Compacten som sagt inte riktigt söt heller. *badass toys for badass boys* |
|
|
Nya 6 serien är inte vacker.. Förstår inte hur ni kan klanka på E21... mvh Johan |
|
|
Svårt val...Visst E21:an kanske inte är den vackraste men jag kommer ihåg hur åtminstonde jag suktade efter en 323i i början av 80-talet. Bland det fräckaste man kunde köra... Tror nog ändå att mitt val som den minst snygga BMW'n blir E36 Compact. |
|
|
hmm..ingen bmw är direkt ful...men dom bilarna som jag anser som mest fula är sådana med misslyckad styling...typ solfilm som har fått luftbubblor under sig, har tillochmed sett två olika fälgar fram på ngn bil (!!!!) dock samma däck/dimension...felaktig ///M styling som redan har nämnts.... Z3 Coupe är inte heller ngn snygg skapelse "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
Smutsig E65:a med pizzatallrikar! =) Ush! /Manray/ |
|
|
Nya 7 serien ser ut som en strandad val eller nått, makalöst ful. Z3 är grymt snygg både som roadster och coupe. :) Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
| Z3 coupe utan tvekan men smaken är ju som baken:-))) | |
| Alla E36 utom M3an | |
|
Hej Harry! Varför tycker du e36 är ful? Är det linjerna du inte tycker om? |
|
|
Nya 7-serien ser för taskig ut. Erik Chips o BMW e livet... |
|
|
E36 compact och Z1 är dom fulaste! _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! |
|
|
Mycket svår fråga. Men jag undrar om inte en riktigt sníkig E36 sedan är fulast. Då menar jag utan lackade stötfångare o s v. Gärna med ett M emblem och rostiga plåtfälgar med typ 1 eller 2 navkapslar (gärna saab kapslar). Jag har sett en sån i stan. Det var så att det skar i hjärtat. Morgan. BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.