|
Sida 5 av 17
|
|
|---|---|
|
Fulaste fem i topp: E36 compact E36 E46 compact sönder stylade E36er E65 |
|
-RW- |
LEXFOR// Jag tror du är lite avundsjuk för att du inte har en E36 själv;) |
|
tycker ingen av modellerna är fula alls, men en överstylad e36, å man drömmer mardrömmar i flera veckor, lr ngn som håller med? =) jaja, min åsikt men men.. =) ha en trevligh helg alla! Mvh Björn |
|
|
Hmmm Jag kan inte direkt finna någon modell som jag inte finner något snyggt med,alla har sin charm. Men,min E21-318 när en polare och jag en kväll försökte montera min sparade 2002tii spoiler på fick ett groteskt utseende(Gonzo varning,världens underbett)men den var kvar 5min. efter inspektion av resultatet,det var den fulaste BMWn jag sett,den var min och vi åtgärdade problemet. Henrik |
|
| Finns ej många bmw:n som är fula förutom en verkligt smaklös dvs E65:an. Trodde jag skulle dö när jag såg de första bilderna på den, mår dåligt då jag hör vissa kalla spacedesignen för framtidens BMW. Får verkligen hoppas att herr Bangle dumpas snarast innan han har förstört märkets hela image. | |
|
Roadster Coupé Z3 är inte så snygg |
|
|
DE E SOLKLART EN ORGINAL E 28 ser ut som en riktig jävla gestapo vagn inte snygg o inte sportig nån stans samma körglädje som en beirut merca från 82 utseendet påminner om en haj med dubla kulögon. |
|
|
Någon som har vaknat på fel sida?? Att inte e28an har någon körglädje? tycker nog inte killarna som man klipper över ngk krönet *s* MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
E28 är kalassnygg! Allra helst en M535i.....ahhhh! Pelle: :-))))) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
BMW Kungen |
Förstår inte hur folk kan klaga på E65 och E36:an? De är snyggare än tex. E34:an. Även 6-serien är snygg och maffig. E23:an är ful. Mvh /// Kungen |
|
E65 ser grotesk ut från fabriken. Dessutom finns det en hel del sönderstylade BMW:n. BMW - vad annars? |
|
|
Definitivt z3c Om Gud har bil kör han runt i en BMW..!! Länk |
|
E23 |
smaken följer lite med åldern eller ? Aldrig över 2000 rpm !!! |
|
Enligt Bilswedens listor har det endast sålts 2 st 7-serieE65 hittills iår. Mercedes S-klass däremot 18 st. Undrar hur försäljningen ser ut i Tyskland? |
|
| jag gillar ej z3coupe, e65 an är oxå ful om man jämför med dagensbilar i samma klass sklass a8 mfl. | |
| vad många de e som tycker E36:an e ful... jag tycker den e otroligt vacker.. om de e måttligt med styling.. | |
| Att säga tt E28 är ful accepteras därför att man har rätt att tycka vad man vill och smaken är delad, detta visar bara att man inte förstår sig på fina äldre designer. Men att påstå att den saknar körglädje då är man illa ute och det visar att man överhuvudtaget aldrig kört en BMW, E28 är väldigt underhållande med sin härliga lätta bakvagn och sköna vägkänsla som både ger finfin komfort och en "skopa" väghållning och chassiedetaljerna är i bra skick..518 är dock inte den körgladaste E28 pga sin undermotorisering i viss mån men skall dock ej uteslutas. | |
|
Jag lär ju säga att de värsta dom har skapat måste ju en då vara X5 E53...uscha för alla blimärken som har försökt sig på dom där skapelserna.. Mvh Teres =) __________________________ Länk |
|
|
Jag vill slå ett slag för dom gammla ordspråken: Smaken är som baken bred och delad.. Skönheten ligger i betraktarens öga BMW 2800 är annars inte för vacker..... Vackrast?? Svart 3.0 CSi !! |
|
| Nedlackade E36:or...och så E65 förstås, eventuellt tillsammans med Z3 och Z4 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.