|
Sida 2 av 17
|
|
|---|---|
|
Carpimp,Din M535i var iaf jä****t fin...Håller med om att en E36:a utan lackerade stötfångare o trösklar inte är speciellt snygg. Idessa fall så tycker jag att det finns fog för att montera dit ett M3-spoilerpaket,blir en helt annan bil då dvs riktigt snygg. Mvh Janne. |
|
|
E28 ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
He,he... Mvh Janne. |
|
|
E9 & E23 följt av E36 Compact --------------------------------------------------- Länk |
|
|
Nya compacten! Kan man kalla den en e46? Jag tycker att den är bland det fulaste bilar som tillverkas idag. Min skrothög: Länk |
|
| Nya 7-serien, E65 utan tvekan. Fulare och klumpigare får man leta efter. Normalt blir BMWs nya modeller snyggare med tiden efter att man vant sig. Men med E65 är det tvärt om, man mår dåligt när en sån vagn rullar förbi i trafiken. | |
|
E36 Compact den är direkt otäck, att e46 compact likar lexus är en annan grej men ja tycket inte den e så ful. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
| e21,e65 o den absolut fulaste...e36 compact | |
| Wath: Hur kan du tycka att E9 är ful? Det är väl en få odödliga klassiker på BMW himlen! Jag tyckete att det var rätt många som kryssade in den bland snyggaste BMW i en annan tråd... | |
|
E34:an är väl inte direkt fulast men jag tycker inte att den är så snygg som alla andra verkar tycka... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------------------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Janne T: E28 med m-paket är as snygg men om vi snackar orginal med rostiga trösklar så...... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
wath: E23.. ful??? nä hä du... jo förresten kanske helt orginal men det är ju lätt åtgärdat! ----------------------- Min E30: Länk |
|
betriebsanleitung1 |
E65 om det ska vara bilar i originalutförande . |
|
Ful-i-topplista E23 E23 Z1 E36 Compact E46 Compact |
|
|
E65 E36 compact E36 sedan E46 compact -DIESELN SKALL MAN HA PÅ SJÖN- Stefan |
|
|
nya 7-serien, tveklöst! _____________________ #232 i E28 registret Länk Länk Det går att ha kul med en snik-modell !!! |
|
|
E28. (nu pratar vi bara designen och i original utf.) Tråkig, gubbig, en sån bil som man ritade som barn. Designerns son 3år måste ha bytt ut ritningarna mot sina egna. |
|
| Både E36 & E46 compact!! Ingen kan väl påstå att framlysena på nya compakten är snygga, eller?? | |
|
Topp-3-fulast e12 z3c e65 //Marin |
|
|
Topp tre fulast Z3c e36 Compact e46 Compact /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.