|
Sida 11 av 17
|
|
|---|---|
|
Compact serien är nog BMW´s fulaste genom tiderna. Om man inte räknar med alla sönderstajlade BMW bilar. |
|
|
Hej tycker inte ngn BMW ar ful alls. Alla har sin charm och en speciell utstralning. Visst gillar inte riktigt nya BMW serierna men börjar vanja mig. Dum listan 1a Pastel farger -individual-90tal ( tank dig en 850csi i grisrosa eller turkos, eller lila candy skinn i en E36 ) 2 Sönderstylade / förstörda BMW 3 Misskötta bilar |
|
|
Hallå!!! Vet Ni inte att compact-serien är en fridlyst blomma? Klanka inte ned på min Compis. För övrigt håller jag med Philip. Inga BMW är fula, förutom de av smaklösa ägare, nerstylade. Morr, komma här o snacka skit om Compacten... |
|
| Vad nu? Fick ett meddelande om att det skett ett nytt inlägg i denna tråd, men jag ser då inga nya inlägg?? Någon mer som "drabbats" :) :) | |
| Samma här! Fick SMS kl 10.03 om att det var nytt inlägg här men ICKE :) | |
| Isetta, eller alla varianter av compacten. | |
lefferakis |
alla 3 modeller och alla z modeller oxå. finns bara en vacker modell: 635!!!!!!!!!! lefferakis |
|
lefferakis: Neutralt ställningstagande. Verkligen eftertänksamt av dig. |
|
|
E30 verkar inte helt körd. många som inte nämner dt ens.. jag tycker att dom är fräsha. en klassiker. En ful bmw.. Hmm. Compacten Det är mitt tycke och min smak... Mvh, Christian |
|
| Z3 Coupé ,E12, E28 och Compact. No hard feelings, men det är vad jag tycker;) | |
|
m1 är en kantig bil utan de obligatoriska strålkastarna..... *Har jag inte råd med en BMW åker jag hellre buss än kör volvo* |
|
| Vill aboslut inte kalla E36 för ful (kommer antagligen skaffa en själv) men tycker det är synd att den avviker så mycket från BMW's traditionella formspråk (som det såg ut på den tiden), den bär inte vidare arvet från E30 (vilket t o m E46 gör bättre), och släktskapet med E34/E32 framgår inte alls (förutom njurarna då såklart). | |
|
Ingen som sett en 3200CS?? Jag trodde Berone ritat Bara fina bilar... Fel, fel, fel.. alfatok.... |
|
|
ZZZZZZZ:a 3:an e så skitful att inte ens min hund vill åka i den. BMW e lag |
|
|
Fulast måste vara E31:an. Varken Bmw eller japan! Ser ut som om en jänkare har gjort en BMW wannabee av en japs!!! Isch! |
|
|
E31 det e 840 850 va i så fall måste jag hålla med asful!!! |
|
lefferakis |
3 modell & trabant= samma formgivare? |
|
men e36 Compact är den perfekta sleepern... bara bygga om insuget så sitter v12 från 850cia som handen i hansken, kanske ingen sleeper när den är igång men när den vilar...... hehe. *om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?* |
|
| Compacten är ju skitsnygg! Överlag är alla BMW snygga med nya sjuan, stackars bil. | |
|
X3:an tycker jag inte är snygg... för mycket svart plast och kantiga lampor som går tvärtemot de andra nya bilarna som tex E60 och E65.. Men sen så tycker verkligen inte jag om suv:ar överlag heller.. MVH///Christopher |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.