|
Sida 10 av 17
|
|
|---|---|
| Fulaste BMW:n är lätt 7-serien E32. Världens fulaste bakände. | |
| e36 nya 7 serien och nya 6 serien är inte så förtjust i nya femman häller..fast det är klart är ju en gammal stöt som gillar 3.0 csi 635 csi 850i osv..:D | |
|
Stygglista: 1. e-30 2. e36 3. e-28 4. Z1 5. e-12 |
|
|
Fulast: (Cris Bangle) 1. e65 2. Z4 3. e46 (endast compact. Övriga är grymt snygga framförallt coupen) 4. e60 5. Den med rektangulära sttrålkastare var det 2002 tilux den hette? Jag tar dom snyggaste med en gång: 1. e34 -vilka linjer! 2. e46 utom compact 3. e38 stilig 4. e31 trots pop-upp strålkastarna 5. e28 trots att den är kantig som en volvo |
|
|
Fulast är BMWs motorcyklar (icke att förglömma) samt -70-tals modellerna 1800 och någon halvkombihistoria från ungefär samma årgång. Snyggast är utan tvekan M3 E46 och senaste 5-serien. *En stark sexa sitter lika bra i omkörningsfilen som bakom bardisken. -Fast vid olika tillfällen.* |
|
|
Fulast X3! /Manray/ |
|
| Ska några kallas för fula så är det E12, E21, E28 och X3. | |
|
Maxistylad e46 gör väldigt ont att se. Inte så ofta man gör det, men det räcker med groteska e36-monster för att man ska bli ledsen. |
|
|
Quixotic2's reflektion över BMW X3 ~ Hyundai SantaFe är faktiskt rätt bra, X3'an är den modell av de "nya" som jag har svårt att ta till mig. /Wille |
|
Fjelliz |
Nerpundade 7-serie bilar, samt gamla 5-serien (innan E 34) |
|
jag tycker m635csi och 3.0csi står i en klass för sig själv men sen e det e34 och e39 med m paket snygga bilar det. Snart 410 hk 622nm |
|
|
Ser man en BMW från 70-80 talet så tycker ja dom ä coola, själv gillar skarpt gamla 6:serien. Fulast vet jag inte om det finns någon jo kanske Compacten före lyftet. Annars nu när jag ser E34 & E36 känns dom bilarna lite ute men det vänder väl om nårga år igen... Minns själv när jag såg E39 första gången så trodde jag BMW losat det helt men det tar inte lång stund att ändra sig. |
|
|
E23 e´inget vacker. Eller den gamla 340 från strax efter kriget... I och för sig byggd i Östtyskland- men hette faktiskt Först BMW, sedan EMW... |
|
|
Fulast.. Auto Motor und Sport visar i nya nummret bilder på kommande 1-serien GAAAAAHHHHHHH!!! Det är en av de hemskaste bilar jag sett, tyvärr. /Fredrik |
|
|
Mitt tycke! 1: överstylad e36 sedan med Jättevinge och navkapslar 2: Z1 ursch! 3: 5 serien E60. grymt ful också.. Helt förstörd! speciellt med den nya fula fronten den fått. Ste |
|
|
Få verkar anmärka på E36 coupé, och det är klart, ful är den väl inte, men jag tycker faktikt att BMW i fallet E36 lyckades göra coupen mindre snygg än sedanen. Proportionerna blev sämre. Med tanke på att det inte finns särskilt många andra skäl för en coupe än utseendet så tycker jag E36 coupe är ett misslyckande rent utseendemässigt. Jämför med E46, där har BMW utgått från en snygg sedan och gjort en ännu snyggare coupe. Det är ju så det skall vara. Sen kan jag i och för sig hålla med många andra på tråden att både E36 och E46 compact är fula, definitvt fulare än E36 coupe. |
|
|
Få verkar anmärka på E36 coupé, och det är klart, ful är den väl inte, men jag tycker faktikt att BMW i fallet E36 lyckades göra coupen mindre snygg än sedanen. Proportionerna blev sämre. Med tanke på att det inte finns särskilt många andra skäl för en coupe än utseendet så tycker jag E36 coupe är ett misslyckande rent utseendemässigt. Jämför med E46, där har BMW utgått från en snygg sedan och gjort en ännu snyggare coupe. Det är ju så det skall vara. Sen kan jag i och för sig hålla med många andra på tråden att både E36 och E46 compact är fula, definitvt fulare än E36 coupe. |
|
|
Eftersom jag bestämt mig för att bara nämna EN bil säger jag 2000cs... designmässigt vacker... men de där fruktansvärda lyktorna där framme förstör allt. Som någon utryckte det "designwise; a molested 3.0"... Länk |
|
grenen |
M3 e30... |
|
Alla !! BMW 3-serie utom E-21 är hemska........samt Z3 , Z4 och Z8...... Billy B-10 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.